πριν από  1 ημέρα 16 ώρες

Alphafreepress.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Με σαφές όραμα και συγκεκριμένο σχέδιο, ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς παρουσίασε στο συνέδριο Greece Talks τη νέα τουριστική στρατηγική της Περιφέρειας, υπογραμμίζοντας ότι ο τουρισμός δεν αποτελεί απλώς μια όμορφη εικόνα, αλλά έναν πραγματικό μοχλό οικονομικής ανάπτυξης για τους 66 Δήμους της Αττικής.Η "Greater Athens Region" και το νέο μοντέλο τουριστικής ταυτότητας Ο κ. Χαρδαλιάς αποκάλυψε πως η πρώτη του ενέργεια ως νεοεκλεγμένος Περιφερειάρχης ήταν μια σειρά ερευνών σε μεγάλες μητροπόλεις του εξωτερικού. Τα αποτελέσματα ήταν αποθαρρυντικά: το brand "Attica" δεν είχε την αναγνωρισιμότητα που χρειαζόταν. Η λύση; Ένα ολοκληρωμένο rebranding με τη δημιουργία της "Greater Athens Region", που ήδη κερδίζει δυναμικά έδαφος διεθνώς. "Η Αττική δεν είναι μόνο η Ακρόπολη", τόνισε. "Είναι νησιά, παραλιακό μέτωπο, βουνά, πολιτισμός και εμπειρίες που απέχουν λίγα μόλις λεπτά από το κέντρο". Η Περιφέρεια θέτει στόχο να ενισχύσει τη...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation