Ο Λέοναρντ Λόντερ, γιος της θρυλικής Εστέ Λόντερ, δημιούργησε τον οικονομικό όρο "δείκτης κραγιόν"
Πριν από περίπου 25 χρόνια, ο Λέοναρντ Λοντέρ, ο οραματιστής μεγιστάνας της ομορφιάς και διευθύνων σύμβουλος του κολοσσού Estee Lauder είχε μια επιφοίτηση. Ήταν αμέσως μετά την 11η Σεπτεμβρίου και οι Ηνωμένες Πολιτείες βρίσκονταν σε αναταραχή και ύφεση. Τα περισσότερα πράγματα φαίνονταν ζοφερά, εκτός από ένα. Οι πωλήσεις κραγιόν, παρατήρησε ο Λοντέρ, αυξάνονταν, όπως ακριβώς συνέβαινε και στο παρελθόν όταν οι καιροί ήταν άσχημοι, όπως στη Μεγάλη Ύφεση. Ίσως, σκέφτηκε, οι γυναίκες ήθελαν να απολαύσουν μικρές πολυτέλειες όταν οι καιροί δεν ήταν με το μέρος τους. Ίσως το κραγιόν να μπορούσε να είναι ακόμη και ένας οικονομικός δείκτης. Έτσι γεννήθηκε ο όρος "ο δείκτης κραγιόν". Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη The Company I Keep (@thecompanyikeepbook) Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη The Company I Keep (@thecompanyikeepbook) Δείτε αυτή τη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(20)
- Άμυνα(81)
- Αστυνομικά(91)
- Εκπαίδευση(147)
- Εργασία(118)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(414)
- Νομικά(6)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(486)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.