Ο "νέος ΟΣΕ" άργησε 26 μήνες
Δύο χρόνια και δύο μήνες μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών και υπό την πίεση των μεγάλων συγκεντρώσεων πολιτών στις πλατείες των πόλεων της χώρας, η κυβέρνηση εμφάνισε χθες σχέδιο νόμου-εξπρές "για την αναβάθμιση της ασφάλειας του σιδηροδρόμου". Πρόκειται για σχέδιο κυρίως επικοινωνιακού χαρακτήρα που ουσιαστικά επαναφέρει σε ισχύ μέτρα, έστω και βελτιωμένα, που είχαν καταργηθεί τα προηγούμενα χρόνια, όπως η ανασύσταση του Ενιαίου Κέντρου Ελέγχου Κυκλοφορίας των τρένων και η επαναφορά της ειδικότητας των προϊσταμένων των αμαξοστοιχιών κ.λπ., εστιάζοντας περισσότερο στη λειτουργία του "νέου ΟΣΕ". Στο πλαίσιο αυτό, και συγκεκριμένα σε ό,τι αφορά τη νομοθετημένη από τον περασμένο Δεκέμβριο σύσταση της εταιρείας Σιδηρόδρομοι Ελλάδος, ανακοινώθηκε πως στη νέα επιχείρηση δεν θα υπάρχει πλέον μονιμότητα και ότι οι εργαζόμενοι που θα τη στελεχώσουν με συμβάσεις αορίστου χρόνου θα πρέπει προηγουμένως να αξιολογηθούν θετικά.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Δύο χρόνια και δύο μήνες μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών και υπό την πίεση των μεγάλων συγκεντρώσεων πολιτών στις πλατείες των πόλεων της χώρας, η κυβέρνηση εμφάνισε χθες σχέδιο νόμου-εξπρές "για την αναβάθμιση της ασφάλειας του σιδηροδρόμου". Πρόκειται για σχέδιο κυρίως επικοινωνιακού χαρακτήρα που ουσιαστικά επαναφέρει σε ισχύ μέτρα, έστω και...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(18)
- Άμυνα(65)
- Αστυνομικά(87)
- Εκπαίδευση(159)
- Εργασία(102)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(480)
- Νομικά(8)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(401)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.