Σημαντική ανάπτυξη καταγράφεται στις πωλήσεις premium προϊόντων, εκείνων δηλαδή στα οποία η μέση τιμή τους είναι 20% μεγαλύτερη από τα την μέση τιμή της κατηγορίας που ανήκουν, ανέδειξε η ενδελεχής ανάλυση 162 κατηγοριών ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων που πραγματοποιήθηκε από τον Δημήτρη Βελισσαρίδη, Senior Customer Success Consultant στη NielsenIQ. Αυτά, όπως...
Στο πλαίσιο της ελληνικής αγοράς καταναλωτικών προϊόντων, τα πρόσφατα ευρήματα της έρευνας Consumer Outlook της NielsenIQ καταδεικνύουν ότι οι οικονομικές πιέσεις συνεχίζουν να διαμορφώνουν τις αγοραστικές συμπεριφορές. Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 50% των Ελλήνων καταναλωτών αναφέρει επιδείνωση της οικονομικής τους κατάστασης σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος...
Αν και το κόστος ζωής αυξάνεται σημαντικά, τόσο σε βασικά είδη νοικοκυριού όσο και σε υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, οι καταναλωτές δίνουν όλο και περισσότερο έμφαση στην ποιότητα και τα premium προϊόντα.Τι ευκαιρίες για ανάπτυξη υπάρχει για premium προϊόντα και καινοτομία; Τι δείχνει ειδική έρευνα της NielsenIQ. Αναλυτικά: Στο πλαίσιο της ελληνικής αγοράς καταναλωτικών...
Στο πλαίσιο της ελληνικής αγοράς καταναλωτικών προϊόντων, τα πρόσφατα ευρήματα της έρευνας Consumer Outlook της NielsenIQ καταδεικνύουν ότι οι οικονομικές πιέσεις συνεχίζουν να διαμορφώνουν τις αγοραστικές συμπεριφορές. Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 50% των Ελλήνων καταναλωτών αναφέρει επιδείνωση της οικονομικής τους κατάστασης σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος...
Οι οικονομικές πιέσεις που βιώνουν οι καταναλωτές συνεχίζουν να διαμορφώνουν τις αγοραστικές τους συμπεριφορές. Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει η έρευνα Consumer Outlook της NielsenIQ. Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 50% των Ελλήνων καταναλωτών αναφέρει επιδείνωση της οικονομικής τους κατάστασης σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, αποδίδοντας αυτή την επιδείνωση κυρίως...
Στο πλαίσιο της ελληνικής αγοράς καταναλωτικών προϊόντων, τα πρόσφατα ευρήματα της έρευνας Consumer Outlook της NielsenIQ καταδεικνύουν ότι οι οικονομικές πιέσεις συνεχίζουν να διαμορφώνουν τις αγοραστικές συμπεριφορές. Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 50% των Ελλήνων καταναλωτών αναφέρει επιδείνωση της οικονομικής τους κατάστασης σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος...

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(18)
- Άμυνα(65)
- Αστυνομικά(87)
- Εκπαίδευση(159)
- Εργασία(102)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(480)
- Νομικά(8)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(401)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.