πριν από  4 ημέρες 20 ώρες

Enikonomia.gr

Σημαντική ανάπτυξη καταγράφεται στις πωλήσεις premium προϊόντων, εκείνων δηλαδή στα οποία η μέση τιμή τους είναι 20% μεγαλύτερη από τα την μέση τιμή της κατηγορίας που ανήκουν, ανέδειξε η ενδελεχής ανάλυση 162 κατηγοριών ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων που πραγματοποιήθηκε από τον Δημήτρη Βελισσαρίδη, Senior Customer Success Consultant στη NielsenIQ. Αυτά, όπως...

πριν από  5 ημέρες 8 ώρες

Imerisia.gr

Στο πλαίσιο της ελληνικής αγοράς καταναλωτικών προϊόντων, τα πρόσφατα ευρήματα της έρευνας Consumer Outlook της NielsenIQ καταδεικνύουν ότι οι οικονομικές πιέσεις συνεχίζουν να διαμορφώνουν τις αγοραστικές συμπεριφορές. Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 50% των Ελλήνων καταναλωτών αναφέρει επιδείνωση της οικονομικής τους κατάστασης σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος...

πριν από  5 ημέρες 9 ώρες

Epixeiro

Αν και το κόστος ζωής αυξάνεται σημαντικά, τόσο σε βασικά είδη νοικοκυριού όσο και σε υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, οι καταναλωτές δίνουν όλο και περισσότερο έμφαση στην ποιότητα και τα premium προϊόντα.Τι ευκαιρίες για ανάπτυξη υπάρχει για premium προϊόντα και καινοτομία; Τι δείχνει ειδική έρευνα της NielsenIQ. Αναλυτικά: Στο πλαίσιο της ελληνικής αγοράς καταναλωτικών...

πριν από  5 ημέρες 9 ώρες

Flash.gr

Στο πλαίσιο της ελληνικής αγοράς καταναλωτικών προϊόντων, τα πρόσφατα ευρήματα της έρευνας Consumer Outlook της NielsenIQ καταδεικνύουν ότι οι οικονομικές πιέσεις συνεχίζουν να διαμορφώνουν τις αγοραστικές συμπεριφορές. Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 50% των Ελλήνων καταναλωτών αναφέρει επιδείνωση της οικονομικής τους κατάστασης σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος...

πριν από  5 ημέρες 11 ώρες

Ot.gr

Οι οικονομικές πιέσεις που βιώνουν οι καταναλωτές συνεχίζουν να διαμορφώνουν τις αγοραστικές τους συμπεριφορές. Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει η έρευνα Consumer Outlook της NielsenIQ. Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 50% των Ελλήνων καταναλωτών αναφέρει επιδείνωση της οικονομικής τους κατάστασης σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, αποδίδοντας αυτή την επιδείνωση κυρίως...

πριν από  5 ημέρες 13 ώρες

Euro2day.gr

Στο πλαίσιο της ελληνικής αγοράς καταναλωτικών προϊόντων, τα πρόσφατα ευρήματα της έρευνας Consumer Outlook της NielsenIQ καταδεικνύουν ότι οι οικονομικές πιέσεις συνεχίζουν να διαμορφώνουν τις αγοραστικές συμπεριφορές. Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 50% των Ελλήνων καταναλωτών αναφέρει επιδείνωση της οικονομικής τους κατάστασης σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation