Σύμφωνα με την ανάλυση, οι Έλληνες καταναλωτές της Γενιάς Χ ευθύνονται για περίπου το 25% της συνολικής κατανάλωσης στη χώρα, ποσοστό ελαφρώς υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο, που φτάνει το 24%. Η NielsenIQ (NIQ), σε συνεργασία με το World Data Lab (WDL), δημοσίευσε πρόσφατα την εκτενή έκθεση "The X Factor: Πώς η Γενιά Χ οδηγεί αθόρυβα τρισεκατομμύρια σε...
Έρευνα για τις καταναλωτικές δαπάνες ανά γενιά διενήργησε πρόσφατα η NielsenIQ (NIQ) σε συνεργασία με το World Data Lab (WDL). Η εν λόγω έρευνα έχει τίτλο "The XFactor: Πώς η Γενιά Χ οδηγεί αθόρυβα τρισεκατομμύρια σε καταναλωτικές δαπάνες" και εστιάζει στη Γενιά Χ, δηλαδή σε όσους γεννήθηκαν μεταξύ 1965 και 1980. Αναλυτικά τα αποτελέσματα έδειξαν τα εξής: Οι Έλληνες...
Τα αποτελέσματα έρευνας για τις καταναλωτικές δαπάνες ανά γενιά, εστιάζοντας στη Γενιά Χ, δηλαδή όσους γεννήθηκαν μεταξύ 1965 και 1980 δημοσίευσε πρόσφατα η NielsenIQ (NIQ), σε συνεργασία με το World Data Lab (WDL). Η έκθεση με τίτλο "The XFactor: Πώς η Γενιά Χ οδηγεί αθόρυβα τρισεκατομμύρια σε καταναλωτικές δαπάνες" αποκαλύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές της Γενιάς...
Την εκτενή έκθεση για τις καταναλωτικές δαπάνες ανά γενιά, εστιάζοντας στη Γενιά Χ, δηλαδή όσους γεννήθηκαν μεταξύ 1965 και 1980, δημοσίευσε η NielsenIQ (NIQ), σε συνεργασία με το World Data Lab (WDL). Η έκθεση με τίτλο "The X Factor: Πώς η Γενιά Χ οδηγεί αθόρυβα τρισεκατομμύρια σε καταναλωτικές δαπάνες" αποκαλύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές της Γενιάς Χ ευθύνονται...
Η NielsenIQ (NIQ), σε συνεργασία με το World Data Lab (WDL), δημοσίευσε πρόσφατα μια εκτενή έκθεση για τις καταναλωτικές δαπάνες ανά γενιά, εστιάζοντας στη Γενιά Χ, δηλαδή όσους γεννήθηκαν μεταξύ 1965 και 1980. Η έκθεση με τίτλο "The X Factor: Πώς η Γενιά Χ οδηγεί αθόρυβα τρισεκατομμύρια σε καταναλωτικές δαπάνες" αποκαλύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές της Γενιάς Χ...
Τα αποτελέσματα έρευνας για τις καταναλωτικές δαπάνες ανά γενιά, εστιάζοντας στη Γενιά Χ, δηλαδή όσους γεννήθηκαν μεταξύ 1965 και 1980 δημοσίευσε πρόσφατα η NielsenIQ (NIQ), σε συνεργασία με το World Data Lab (WDL). Η έκθεση με τίτλο "The XFactor: Πώς η Γενιά Χ οδηγεί αθόρυβα τρισεκατομμύρια σε καταναλωτικές δαπάνες" αποκαλύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές της Γενιάς...
Τα αποτελέσματα έρευνας για τις καταναλωτικές δαπάνες ανά γενιά, εστιάζοντας στη Γενιά Χ, δηλαδή όσους γεννήθηκαν μεταξύ 1965 και 1980 δημοσίευσε πρόσφατα η NielsenIQ (NIQ), σε συνεργασία με το World Data Lab (WDL). Η έκθεση με τίτλο "The XFactor: Πώς η Γενιά Χ οδηγεί αθόρυβα τρισεκατομμύρια σε καταναλωτικές δαπάνες" αποκαλύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές της Γενιάς...
Περίπου το ένα τέταρτο της καταναλωτικής δαπάνης στην Ελλάδα αντιπροσωπεύει η Gen X, σύμφωνα με τη νέα νέα έκθεση της NIQ για τις γενεακές καταναλωτικές δαπάνες. Η παγκόσμια αγοραστική δύναμη της Γενιάς Χ ανέρχεται στα 15,2 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025 και προβλέπεται να φτάσει τα 23 τρισεκατομμύρια έως το 2035. "Η Gen X στην Ελλάδα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο...
Τα αποτελέσματα έρευνας για τις καταναλωτικές δαπάνες ανά γενιά, εστιάζοντας στη Γενιά Χ, δηλαδή όσους γεννήθηκαν μεταξύ 1965 και 1980 δημοσίευσε πρόσφατα η NielsenIQ (NIQ), σε συνεργασία με το World Data Lab (WDL). Η έκθεση με τίτλο "The XFactor: Πώς η Γενιά Χ οδηγεί αθόρυβα τρισεκατομμύρια σε καταναλωτικές δαπάνες" αποκαλύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές της Γενιάς...
NielsenIQ (NIQ), σε συνεργασία με το World Data Lab (WDL), δημοσίευσε πρόσφατα μια εκτενή έκθεση για τις καταναλωτικές δαπάνες ανά γενιά, εστιάζοντας στη Γενιά Χ, δηλαδή όσους γεννήθηκαν μεταξύ 1965 και 1980. Η έκθεση με τίτλο "The X Factor: Πώς η Γενιά Χ οδηγεί αθόρυβα τρισεκατομμύρια σε κατανα λωτικές δαπ άνες " αποκαλύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές της Γενιάς Χ...
Περίπου το ένα τέταρτο της καταναλωτικής δαπάνης στην Ελλάδα αντιπροσωπεύει η Gen X, σύμφωνα με τη νέα νέα έκθεση της NIQ για τις γενεακές καταναλωτικές δαπάνες. Η παγκόσμια αγοραστική δύναμη της Γενιάς Χ ανέρχεται στα 15,2 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025 και προβλέπεται να φτάσει τα 23 τρισεκατομμύρια έως το 2035. Τα μέλη της Γενιάς Χ λειτουργούν ως...
Τα αποτελέσματα έρευνας για τις καταναλωτικές δαπάνες ανά γενιά, εστιάζοντας στη Γενιά Χ, δηλαδή όσους γεννήθηκαν μεταξύ 1965- 1980 δημοσίευσε η NielsenIQ σε συνεργασία με το World Data Lab . Η έκθεση με τίτλο "The XFactor: Πώς η Γενιά Χ οδηγεί αθόρυβα τρισεκατομμύρια σε καταναλωτικές δαπάνες" αποκαλύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές της Γενιάς Χ ευθύνονται για...

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(18)
- Άμυνα(24)
- Αστυνομικά(19)
- Εκπαίδευση(326)
- Εργασία(70)
- Θρησκεία(46)
- Κοινωνία(641)
- Νομικά(14)
- Ομογένεια(3)
- Πολιτική(619)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.