GRECA: Οι νέες τάσεις των Ελλήνων καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές
Τις πιο πρόσφατες τάσεις, συνήθειες και προσδοκίες των Ελλήνων καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές καταγράφει η "Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025", που διεξήχθη από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα της eQuality NGO. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου σε δείγμα 800 Ελλήνων καταναλωτών που πραγματοποιούν online αγορές. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ποσοστό 55% των καταναλωτών δηλώνει πως δεν θα αγόραζε από ένα κατάστημα που δεν εμπνέει εμπιστοσύνη, ακόμα και αν είχε χαμηλότερες τιμές. Απαραίτητα στοιχεία: σαφείς όροι, τηλεφωνική υποστήριξη, δυνατότητα επιστροφής, ασφαλείς πληρωμές. Την ίδια στιγμή, οι "ώριμοι αγοραστές" καθορίζουν τη στρατηγική. Αυτή η ομάδα καταναλωτών ξοδεύει έως και 80% περισσότερα σε online αγορές και επιλέγει με βάση την εμπειρία, την εξυπηρέτηση και την...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Με επιτυχία παρουσιάστηκε χθές 7 Μαίου στο συνέδριο η "Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025", που διεξήχθη από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα της eQuality NGO. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, Dr. Κατερίνα Φραϊδάκη...
Τις τάσεις που επικρατούν στις διαδικτυακές αγορές καταγράφει η "Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025", που διεξήχθη από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα της eQuality NGO. Όπως σημείωσε η Dr. Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρος Δ.Σ. Ελληνικού Συνδέσμου...
Το 62% των αγοραστών δεν εμπιστεύεται τις αγορές προϊόντων μέσω social media ενώ οκτώ στους 10 e-shoppers επισκέφθηκαν πρώτα φυσικό κατάστημα προτού προβούν σε διαδικτυακή αγορά. Πρόκειται για ορισμένα στοιχεία που αφορούν στις πιο πρόσφατες τάσεις, συνήθειες και προσδοκίες των Ελλήνων καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές. Τα παραπάνω στοιχεία καταγράφει η "Έρευνα...
Με επιτυχία παρουσιάστηκε χθές 7 Μαίου στο συνέδριο η "Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025", που διεξήχθη από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα της eQuality NGO. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, Dr. Κατερίνα Φραϊδάκη...
Τις πιο πρόσφατες τάσεις, συνήθειες και προσδοκίες των Ελλήνων καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές καταγράφει η "Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025", που διεξήχθη από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα της eQuality NGO. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε...
Σημαντικοί παράγοντες για τις διαδικτυακές αγορές η εμπιστοσύνη σε κάποιο κατάστημα, η ασφάλεια των συναλλαγών και εξυπηρέτηση πελατών σύμφωνα με την "Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025", που διεξήχθη από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα της...
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου σε δείγμα 800 Ελλήνων καταναλωτών που πραγματοποιούν online αγορές. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ποσοστό 55% των καταναλωτών δηλώνει πως δεν θα αγόραζε από ένα κατάστημα που δεν εμπνέει εμπιστοσύνη, ακόμα και αν είχε χαμηλότερες τιμές. Απαραίτητα στοιχεία: σαφείς όροι, τηλεφωνική υποστήριξη...
Κρίσιμη θεωρείται η άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση κατά και μετά την αγορά Τις πιο πρόσφατες τάσεις, συνήθειες και προσδοκίες των Ελλήνων καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές καταγράφει η "Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025", που διεξήχθη από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού...
Τις πιο πρόσφατες τάσεις, συνήθειες και προσδοκίες των Ελλήνων καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές καταγράφει η "Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025", που διεξήχθη από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα της eQuality NGO. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε...
ποσοστό 55% των καταναλωτών δηλώνει πως δεν θα αγόραζε από ένα κατάστημα που δεν εμπνέει εμπιστοσύνη Τις πιο πρόσφατες τάσεις, συνήθειες και προσδοκίες των Ελλήνων καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές καταγράφει η "Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025", που διεξήχθη από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(31)
- Άμυνα(56)
- Αστυνομικά(105)
- Εκπαίδευση(205)
- Εργασία(112)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(465)
- Νομικά(4)
- Ομογένεια(3)
- Πολιτική(587)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.