πριν από  1 ημέρα 11 ώρες

Protothema.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ποιος είπε ότι η πολυτέλεια περνάει κρίση; Ισως σε άλλες γωνιές του κόσμου. Στην Ελλάδα, πάντως, μοιάζει να διανύει μια δεύτερη "χρυσή εποχή". Οσο η Bain και η McKinsey κατεβάζουν τις εκτιμήσεις τους για τους ρυθμούς που κινείται η παγκόσμια αγορά πολυτελών ειδών, που ήδη έχει ξεπεράσει τα 350 δισ. δολάρια, επικαλούμενες την κόπωση του τουριστικού ρεύματος και την κόπωση των καταναλωτών, οι θυγατρικές των μεγάλων luxury brands στην Ελλάδα σπάνε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Και όχι μόνο σε τζίρους. Καθαρές γραμμές, φίνα δέρματα, σπάνιες πρώτες ύλες και υψηλή αισθητική. Από τη Σταδίου και τη Βουκουρεστίου έως την Astir Marina και το Nammos της Μυκόνου, το ελληνικό κοινό και -κυρίως- οι high spenders του τουρισμού δείχνουν να διψούν για πολυτέλεια. Και οι μεγάλοι οίκοι σπεύδουν να καλύψουν αυτή τη ζήτηση με όλο και πιο ευφάνταστους τρόπους. Στα κεντρικά της Louis Vuitton στο Παρίσι ανησυχούν για τη μείωση 9% στις διεθνείς πωλήσεις μόδας.

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation