Όσο πιο ακριβό το brand τόσο περισσότερο πουλάει στην Ελλάδα - Χρυσές δουλειές για τα luxury προϊόντα
Ποιος είπε ότι η πολυτέλεια περνάει κρίση; Ισως σε άλλες γωνιές του κόσμου. Στην Ελλάδα, πάντως, μοιάζει να διανύει μια δεύτερη "χρυσή εποχή". Οσο η Bain και η McKinsey κατεβάζουν τις εκτιμήσεις τους για τους ρυθμούς που κινείται η παγκόσμια αγορά πολυτελών ειδών, που ήδη έχει ξεπεράσει τα 350 δισ. δολάρια, επικαλούμενες την κόπωση του τουριστικού ρεύματος και την κόπωση των καταναλωτών, οι θυγατρικές των μεγάλων luxury brands στην Ελλάδα σπάνε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Και όχι μόνο σε τζίρους. Καθαρές γραμμές, φίνα δέρματα, σπάνιες πρώτες ύλες και υψηλή αισθητική. Από τη Σταδίου και τη Βουκουρεστίου έως την Astir Marina και το Nammos της Μυκόνου, το ελληνικό κοινό και -κυρίως- οι high spenders του τουρισμού δείχνουν να διψούν για πολυτέλεια. Και οι μεγάλοι οίκοι σπεύδουν να καλύψουν αυτή τη ζήτηση με όλο και πιο ευφάνταστους τρόπους. Στα κεντρικά της Louis Vuitton στο Παρίσι ανησυχούν για τη μείωση 9% στις διεθνείς πωλήσεις μόδας.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(22)
- Άμυνα(7)
- Αστυνομικά(10)
- Εκπαίδευση(231)
- Εργασία(50)
- Θρησκεία(7)
- Κοινωνία(566)
- Νομικά(16)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(317)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.