"Οταν διευθύνεις όπερα είσαι σαν οδηγός της Φόρμουλα 1"
Η συνάντηση με τον Βασίλη Χριστόπουλο, από τους διεθνώς καταξιωμένους έλληνες μαέστρους, έγινε μία ημέρα μετά τη θριαμβευτική συναυλία του με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής. Το συναρπαστικό πρόγραμμα ρωσικών έργων (το 1ο και το 2ο Κοντσέρτο για πιάνο του Σοστακόβιτς και τις "Εικόνες από μια Εκθεση" του Μουσόργκσκι) ενθουσίασε το κοινό το οποίο, ηλεκτρισμένο από την αριστοτεχνική εκτέλεσή του, αποθέωσε μαέστρο, ορχήστρα και σολίστ. Ο μαέστρος είναι αναμφισβήτητα ο πιο μυστηριώδης και συναρπαστικός παράγων στον χώρο της μουσικής ερμηνείας. Διότι αν και είναι ο μόνος μουσικός που δεν παράγει ήχο, δική του είναι η ερμηνεία που ακούμε σε κάθε εκτέλεση των συμφωνικών και, σε λιγότερο βαθμό, των λυρικών έργων. Τον ρώτησα λοιπόν ποιες είναι, κατά τη γνώμη του, οι ικανότητες που χρειάζεται ένας μαέστρος για να αντλήσει τη βέλτιστη ανταπόκριση και αποτέλεσμα από τις ορχήστρες που διευθύνει. "Κατ' αρχάς πρέπει να είναι μια...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η συνάντηση με τον Βασίλη Χριστόπουλο, από τους διεθνώς καταξιωμένους έλληνες μαέστρους, έγινε μία ημέρα μετά τη θριαμβευτική συναυλία του με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής. Το συναρπαστικό πρόγραμμα ρωσικών έργων (το 1ο και το 2ο Κοντσέρτο για πιάνο του Σοστακόβιτς και τις "Εικόνες από μια Εκθεση" του Μουσόργκσκι) ενθουσίασε το κοινό το οποίο...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(22)
- Άμυνα(79)
- Αστυνομικά(83)
- Εκπαίδευση(149)
- Εργασία(79)
- Θρησκεία(7)
- Κοινωνία(400)
- Νομικά(12)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(352)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.