Pac-Man: Το κίτρινο πλασματάκι που άλλαξε τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, ξεκίνησε απο μια πίτσα
Το κίτρινο πλασματάκι που τρώει τα πάντα και έφερε την επανάσταση στα βιντεοπαιχνίδια, γιορτάζει φέτος τα 45α "γενέθλιά" του. Τι είναι όμως αυτό που έκανε το Pac-man τόσο εθιστικό; Το εμβληματικό ηλεκτρονικό παιχνίδι Pac-Man ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του 1970, όταν ο Toru Iwatani έτρωγε μια πίτσα με σαλάμι για να ηρεμήσει. Αφού αφαίρεσε το πρώτο κομμάτι, ο Ιάπωνας σχεδιαστής βιντεοπαιχνιδιών ένιωσε αμέσως τρόμο από το σφαιρικό ον που τον κοίταζε. "Αν πάρεις μια πίτσα και αφαιρέσεις ένα κομμάτι, μοιάζει ακριβώς με στόμα", είπε ο Iwatani στο Wired το 2010, επιβεβαιώνοντας ότι αυτός ο αστικός μύθος είναι αληθινός. Ρίχνοντας μια ματιά στο πιάτο του, ο Iwatani κατάλαβε ότι βρισκόταν μπροστά στον τέλειο χαρακτήρα για ένα παιχνίδι και μια "γρήγορη μηχανή φαγητού". Και κάπως έτσι "γεννήθηκε" το Pac-Man, που φέτος γιορτάζει 45 χρόνια από την πρώτη του κυκλοφορία στα arcade. Στο συγκεκριμένο βιντεοπαιχνίδι, έχεις την αποστολή να ελέγχεις...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(22)
- Άμυνα(7)
- Αστυνομικά(10)
- Εκπαίδευση(231)
- Εργασία(50)
- Θρησκεία(7)
- Κοινωνία(566)
- Νομικά(16)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(317)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.