Πέρα από τον τέταρτο τοίχο: Γιατί το Las Meninas του Ντιέγκο Βελάσκεθ είναι μια "τομή" στην ζωγραφική;
Η απεικόνιση μιας ισπανίδας πριγκίπισσας και της συνοδείας της από τον Ντιέγκο Βελάσκεθ το 1656 είναι ένας από τους σημαντικότερους πίνακες στην ιστορία της δυτικής τέχνης, αν όχι ο πιο σύνθετος από εννοιολογική άποψη από παλαιό δάσκαλο. Μια αποδόμηση της σχέσης μεταξύ θεατή και θεαζόμενου, απεικόνισης και απεικονιζόμενου, το Las Meninas αποτελείται από ένα σύνολο από παράδοξα που παίζουν με τον εικαστικό χώρο για να αναρωτηθούν: Τι ακριβώς νομίζετε ότι βλέπετε; Η Las Meninas, ήταν μέρος μιας ευρύτερης αντίδρασης κατά της τελειομανίας της αναγεννησιακής τέχνης, η οποία ξεκίνησε με την αναβίωση της κλασικής αισθητικής μια χιλιετία μετά την πτώση της Ρώμης. Las Meninas, Ντιέγκο Βελάσκεθ, 1656 Έξω από την πινελιά της Αναγέννησης Οι ζωγράφοι της Αναγέννησης εξύψωσαν την αλήθεια στη φύση, ακόμη και στη θρησκευτική τέχνη, χρησιμοποιώντας την προοπτική, τόσο στις γεωμετρικές όσο και στις ατμοσφαιρικές παραλλαγές της, καθώς και τη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(27)
- Άμυνα(100)
- Αστυνομικά(117)
- Εκπαίδευση(190)
- Εργασία(91)
- Θρησκεία(6)
- Κοινωνία(508)
- Νομικά(5)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(670)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.