Phishing: Πώς μπορούμε να αντιδράσουμε στη "σιωπηλή πανδημία" των διαδικτυακών απατών
Του Δημήτρη Τσαρούχα* Τα ηλεκτρονικά μηνύματα που υπόσχονται "επικαιροποίηση στοιχείων", οι ψεύτικες ιστοσελίδες τραπεζών και οι "γνωστοί" που ζητούν βοήθεια μέσω messenger ή άλλων εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης - όλα αυτά - συνθέτουν το σκηνικό μιας ψηφιακής απάτης που εξαπλώνεται με ρυθμούς επιδημίας. Το λεγόμενο phishing (ηλεκτρονικό "ψάρεμα" στοιχείων) έχει μετατραπεί από μεμονωμένο περιστατικό σε καθημερινό φαινόμενο, πλήττοντας χιλιάδες πολίτες στην Ελλάδα και εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο. Η επιτυχία των δραστών δεν οφείλεται τόσο στη δεξιοτεχνία τους στους υπολογιστές ή στην εξοικείωσή τους με την τεχνολογία, όσο στην ικανότητά τους να χειραγωγούν το συναίσθημα. Το μήνυμα που φτάνει στο κινητό ή στο email μοιάζει απολύτως αληθινό: έχει λογότυπα τραπεζών, σωστή γλώσσα, και έναν επείγοντα τόνο: "ο λογαριασμός σας θα μπλοκαριστεί", "επιβεβαιώστε τα στοιχεία σας τώρα". Μόλις ο ανυποψίαστος πολίτης πατήσει στον σύνδεσμο, οδηγείται...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(20)
- Άμυνα(39)
- Αστυνομικά(36)
- Εκπαίδευση(274)
- Εργασία(52)
- Θρησκεία(13)
- Κοινωνία(590)
- Νομικά(1)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(650)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.