ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σε μεγάλο ζήτημα για το λιανεμπόριο και δη το ηλεκτρονικό εξελίσσεται το ... τελευταίο μίλι, το "last mile", όπως λέγεται. Πρόκειται για το τελευταίο τμήμα της διαδικασίας διανομής προϊόντων, που γίνεται είτε με ντελιβαράδες - ταχυ - ταχυδρόμους ή με διαδικασία self - service, με την χρήση των σχετικών θυρίδων που έχουν στήσει οι μεγάλοι "παίκτες" του κλάδου σε πολλές περιοχές της χώρας. Εκεί εδράζεται κι ένας πονοκέφαλος κόστους και επιπέδου υπηρεσιών. Δηλαδή οι εταιρείες ζυγίζουν τι βολεύει. Να διανέμουν με ημιφορτηγά τα δέματα και να τα βάζουν στις θυρίδες, όπου οι καταναλωτές μπορούν οποιαδήποτε ώρα θέλουν να τα πάρουν ή να τα μοιράζουν κατ' οίκον;Οι τρεις παίκτες στις θυρίδες Στο δίλημμα αυτό "παλεύουν" να απαντήσουν τρεις "παίκτες" που εστιάζουν στην ανάπτυξη των "κουτιών" με τις θυρίδες. Ο λόγος για τη Skroutz, BOX NOW και ACS που έχουν κυριαρχήσει στον κλάδο, με την νεοφυή BOX NOW με τους ισχυρούς επενδυτές (Emma Capital με...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(39)
- Άμυνα(25)
- Αστυνομικά(21)
- Εκπαίδευση(236)
- Εργασία(51)
- Θρησκεία(18)
- Κοινωνία(540)
- Νομικά(22)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(468)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.