Prada, Balenciaga, Valentino: Γυρνούν την πλάτη στις εκπτώσεις - Πού ποντάρουν στην Κίνα
Την απόσυρσή τους από τη στρατηγική τις εκπτώσεις στην κινεζική αγορά αποφάσισαν οι Prada, Balenciaga και Valentino, στην προσπάθειά τους να αποκαταστήσουν την εικόνα της αποκλειστικότητας για να προσελκύσουν πίσω τους πλούσιους αγοραστές των οποίων οι δαπάνες επηρεάζονται λιγότερο από την οικονομική επιβράδυνση.Σταθερές τιμές ή ελάχιστη μείωση Αυτό σημαίνει πως κανένα από τα προϊόντα που πωλούνται από την Balenciaga της Kering SA στο Tmall, την κυρίαρχη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας, δεν συμπεριελήφθη σε εκπτώσεις το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία δεδομένων Re-Hub. Αυτό αποτελεί μια έντονη αντίθεση με τη μέση έκπτωση της μάρκας που ήταν περίπου 41% στην Tmall της Alibaba Group Holding Ltd κατά τις ίδιες περιόδους του προηγούμενου έτους. Με τη σειρά της η Versace, η οποία πρόκειται να γίνει μέρος της Prada SpA μετά από την εξαγορά ύψους 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μείωσε τις τιμές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(18)
- Άμυνα(59)
- Αστυνομικά(97)
- Εκπαίδευση(145)
- Εργασία(84)
- Θρησκεία(4)
- Κοινωνία(484)
- Νομικά(3)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(450)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.