πριν από  17 ώρες 58 λεπτά

In.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Την απόσυρσή τους από τη στρατηγική τις εκπτώσεις στην κινεζική αγορά αποφάσισαν οι Prada, Balenciaga και Valentino, στην προσπάθειά τους να αποκαταστήσουν την εικόνα της αποκλειστικότητας για να προσελκύσουν πίσω τους πλούσιους αγοραστές των οποίων οι δαπάνες επηρεάζονται λιγότερο από την οικονομική επιβράδυνση.Σταθερές τιμές ή ελάχιστη μείωση Αυτό σημαίνει πως κανένα από τα προϊόντα που πωλούνται από την Balenciaga της Kering SA στο Tmall, την κυρίαρχη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας, δεν συμπεριελήφθη σε εκπτώσεις το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία δεδομένων Re-Hub. Αυτό αποτελεί μια έντονη αντίθεση με τη μέση έκπτωση της μάρκας που ήταν περίπου 41% στην Tmall της Alibaba Group Holding Ltd κατά τις ίδιες περιόδους του προηγούμενου έτους. Με τη σειρά της η Versace, η οποία πρόκειται να γίνει μέρος της Prada SpA μετά από την εξαγορά ύψους 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μείωσε τις τιμές...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation