Πώς λειτουργεί η λογοτεχνία (Ο συγγραφέας και ο αφηγητής του)
Το λογοτεχνικό αντικείμενο δεν προϋπάρχει του τρόπου που δίνεται και κυρίως δεν υπάρχει έξω από τον τρόπο που δίνεται IV. Η σύγχρονη αφήγηση ως περιορισμένη οπτική To μόνο παιχνίδι που αξίζει κανείς να παίζει είναι η αφήγηση. Φεντερίκο Φελίνι (1920-1993) Ως προς τον σύγχρονο απόγονο του έπους, την αφηγηματική πεζογραφία, γεγονός είναι ότι αντλεί εντονότερα από την υποκειμενική εμπειρία και την προσωπική επινόηση. Ήδη ο Έγελος σχολιάζει τη σχετικά πρόσφατη τότε δημοφιλία του μυθιστορήματος ως του είδους που αποτυπώνει σε πρόζα την ανάδυση του ατομικού και την αμφισβήτηση των αυθεντιών από την ανερχόμενη αστική τάξη. Ο Γκαίτε αποκαλεί το μυθιστόρημα μια "υποκειμενική εποποιία". Δεν προϋπάρχει ένα θεματικό υλικό συλλογικού τύπου, που παραδίδεται ως παρακαταθήκη από την "απόλυτη επική απόσταση" του "ολότελα παρελθόντος", όπως το αποκαλεί ο Μπαχτίν ως προς τα έπη, για να απαντά σε ερωτήματα νοηματοδότησης της εμπειρίας. Δεν προϋπάρχουν με...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(24)
- Άμυνα(73)
- Αστυνομικά(102)
- Εκπαίδευση(189)
- Εργασία(108)
- Θρησκεία(4)
- Κοινωνία(571)
- Νομικά(8)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(620)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.