Πώς οι τουρκικές μάρκες fast fashion "κατέκτησαν τον κόσμο"
Τουρκικοί γίγαντες της γρήγορης μόδας όπως οι LC Waikiki, Koton και DeFacto έχουν ανοίξει εκατοντάδες καταστήματα σε αγορές υψηλής ανάπτυξης αλλά και υψηλού κινδύνου Σε μια εποχή που οι δυτικοί γίγαντες της γρήγορης μόδας, όπως η Zara και η H&M, εστιάζουν στις μεγάλες, αναδυόμενες αγορές της Ασίας, τουρκικές αλυσίδες όπως η LC Waikiki, η Koton και η DeFacto εφαρμόζουν μια εντελώς διαφορετική στρατηγική: εισέρχονται σε δύσκολες, "παραμελημένες" αγορές υψηλού ρίσκου - και σημειώνουν εντυπωσιακή επιτυχία. Αγορές όπως η Ουγκάντα, η Μογγολία, το Τατζικιστάν, η Αλβανία, αλλά και χώρες όπως η Βενεζουέλα, η Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό ή η Βοσνία, δεν βρίσκονται συνήθως στο ραντάρ των δυτικών retailers. Όμως για τους Τούρκους παίκτες, αποτελούν κρίσιμους κόμβους ανάπτυξης. Η στρατηγική της LC Waikiki: προσιτές τιμές και τοπική γνώση Η LC Waikiki, με έδρα την Κωνσταντινούπολη, αποτελεί την πιο επιθετική και συστηματική περίπτωση. Εδώ και πάνω...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σε μια εποχή που οι δυτικοί γίγαντες της γρήγορης μόδας, όπως η Zara και η H&M, εστιάζουν στις μεγάλες, αναδυόμενες αγορές της Ασίας, τουρκικές αλυσίδες όπως η LC Waikiki, η Koton και η DeFacto εφαρμόζουν μια εντελώς διαφορετική στρατηγική: εισέρχονται σε δύσκολες, "παραμελημένες" αγορές υψηλού ρίσκου - και σημειώνουν εντυπωσιακή επιτυχία. Αγορές όπως η Ουγκάντα, η...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(33)
- Άμυνα(112)
- Αστυνομικά(133)
- Εκπαίδευση(187)
- Εργασία(97)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(553)
- Νομικά(4)
- Ομογένεια(3)
- Πολιτική(576)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.