πριν από  21 ώρες 45 λεπτά

Katohika.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Διαφημίσεις Η γνώση των αδυναμιών μας αποτελεί ισχυρό πλεονέκτημα στα χέρια του χειριστή. Πρόκειται για εφαρμογή της αρχής της λιτότητας. Η μέγιστη επιρροή με ελάχιστα μέσα. Όσο πιο στοχευμένα χρησιμοποιούνται τα κατάλληλα ερεθίσματα, τόσο αποτελεσματικότερη γίνεται η χειραγώγηση. Από την "Ψυχρή" Σύγκριση στην Μη-Σύγκριση Σε μια κλασική διαφήμιση προϊόντος, ο ειδικός αναλύει τα κίνητρα του αγοραστή και επιλέγει εκείνο που υπόσχεται την υψηλότερη απόδοση. Αν, για παράδειγμα, ένα αυτοκίνητο προβληθεί μόνο με αντικειμενικά χαρακτηριστικά (αερόσακοι, κατανάλωση, εξοπλισμός), ο πελάτης μπορεί να συγκρίνει ψύχραιμα με τον ανταγωνισμό και να αποφασίσει μόνος του. Εκεί είναι ισχυρός, έχει κοινό μέτρο σύγκρισης. Όμως όταν το προϊόν δεν είναι ούτε εξαιρετικά φθηνό ούτε εξαιρετικά πλούσιο σε εξοπλισμό, αυτή η "ψυχρή" σύγκριση αποβαίνει συχνά αναποτελεσματική. Τότε ο διαφημιστής μετατοπίζει το παιχνίδι από την σύγκριση στην αδυναμία. Παράδειγμα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation