Πώς Παγιδεύεται ο Νους
Διαφημίσεις Η γνώση των αδυναμιών μας αποτελεί ισχυρό πλεονέκτημα στα χέρια του χειριστή. Πρόκειται για εφαρμογή της αρχής της λιτότητας. Η μέγιστη επιρροή με ελάχιστα μέσα. Όσο πιο στοχευμένα χρησιμοποιούνται τα κατάλληλα ερεθίσματα, τόσο αποτελεσματικότερη γίνεται η χειραγώγηση. Από την "Ψυχρή" Σύγκριση στην Μη-Σύγκριση Σε μια κλασική διαφήμιση προϊόντος, ο ειδικός αναλύει τα κίνητρα του αγοραστή και επιλέγει εκείνο που υπόσχεται την υψηλότερη απόδοση. Αν, για παράδειγμα, ένα αυτοκίνητο προβληθεί μόνο με αντικειμενικά χαρακτηριστικά (αερόσακοι, κατανάλωση, εξοπλισμός), ο πελάτης μπορεί να συγκρίνει ψύχραιμα με τον ανταγωνισμό και να αποφασίσει μόνος του. Εκεί είναι ισχυρός, έχει κοινό μέτρο σύγκρισης. Όμως όταν το προϊόν δεν είναι ούτε εξαιρετικά φθηνό ούτε εξαιρετικά πλούσιο σε εξοπλισμό, αυτή η "ψυχρή" σύγκριση αποβαίνει συχνά αναποτελεσματική. Τότε ο διαφημιστής μετατοπίζει το παιχνίδι από την σύγκριση στην αδυναμία. Παράδειγμα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(44)
- Άμυνα(36)
- Αστυνομικά(25)
- Εκπαίδευση(278)
- Εργασία(105)
- Θρησκεία(18)
- Κοινωνία(626)
- Νομικά(13)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(827)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.