Σεξ, επιθυμία και ηδονή - Όσα λένε οι διαφημίσεις του 2000 για την καταναλωτική κουλτούρα
Κοιτάζοντας πίσω σε μερικές από τις πιο εμβληματικές διαφημίσεις της δεκαετίας του 2000, όπως κάνει η τελευταία συλλεκτική έκδοση της Taschen στη σειρά All-American Ads, αποκαλύπτει τις πρώτες ενδείξεις για την κατεύθυνση προς την οποία κατευθυνόταν η καταναλωτική κουλτούρα. Ήταν μια εποχή όπου η τηλεόραση κύρους και τα ριάλιτι σόου κυριαρχούσαν, οι διασημότητες έβαζαν ενέχυρο τα πάντα, από Moet μέχρι γάλα, και οι ραγδαίες εξελίξεις στην προσωπική τεχνολογία, τη φωτογραφία και τον Παγκόσμιο Ιστό ήταν στα πρόθυρα να αναμορφώσουν τη ζωή όπως την ξέρουμε σήμερα. Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη TASCHEN (@taschen) Σεξ, άρωμα και διασημότητα: Η Taschen υπογράφει το All-American Ads του 2000 Μέσα στις σελίδες του - που χωρίζονται σε κεφάλαια για το αλκοόλ, τον καπνό, τα αυτοκίνητα, τα ταξίδια, την ψυχαγωγία και άλλα - υπάρχουν τμήματα αφιερωμένα στη μόδα και το άρωμα. Εδώ, η δεκαετία του 2000...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(18)
- Άμυνα(59)
- Αστυνομικά(97)
- Εκπαίδευση(145)
- Εργασία(84)
- Θρησκεία(4)
- Κοινωνία(484)
- Νομικά(3)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(450)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.