πριν από  8 ώρες 36 λεπτά

In.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Κοιτάζοντας πίσω σε μερικές από τις πιο εμβληματικές διαφημίσεις της δεκαετίας του 2000, όπως κάνει η τελευταία συλλεκτική έκδοση της Taschen στη σειρά All-American Ads, αποκαλύπτει τις πρώτες ενδείξεις για την κατεύθυνση προς την οποία κατευθυνόταν η καταναλωτική κουλτούρα. Ήταν μια εποχή όπου η τηλεόραση κύρους και τα ριάλιτι σόου κυριαρχούσαν, οι διασημότητες έβαζαν ενέχυρο τα πάντα, από Moet μέχρι γάλα, και οι ραγδαίες εξελίξεις στην προσωπική τεχνολογία, τη φωτογραφία και τον Παγκόσμιο Ιστό ήταν στα πρόθυρα να αναμορφώσουν τη ζωή όπως την ξέρουμε σήμερα. Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη TASCHEN (@taschen) Σεξ, άρωμα και διασημότητα: Η Taschen υπογράφει το All-American Ads του 2000 Μέσα στις σελίδες του - που χωρίζονται σε κεφάλαια για το αλκοόλ, τον καπνό, τα αυτοκίνητα, τα ταξίδια, την ψυχαγωγία και άλλα - υπάρχουν τμήματα αφιερωμένα στη μόδα και το άρωμα. Εδώ, η δεκαετία του 2000...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation