SentiGeek: Η startup από τη Θεσσαλονίκη που μετατρέπει το συναίσθημα των καταναλωτών σε γνώση για τις εταιρείες
Πιστεύει στην κρυμμένη δύναμη του συναισθήματος και αξιοποιεί υβριδική Τεχνητή Νοημοσύνη για να καταλάβει πώς νιώθει ο καταναλωτής, ώστε να το μεταφέρει στις επιχειρήσεις και να τις βοηθήσει να βελτιώσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που του προσφέρουν. Κάπως έτσι άλλωστε πήρε και το όνομά της η deep tech startup SentiGeek από τη Θεσσαλονίκη, που είναι πολύ... σχολαστική με τα ανθρώπινα συναισθήματα στην προσπάθειά της οι επιχειρήσεις στις οποίες απευθύνεται να αναπτύξουν ενσυναίσθηση προς το καταναλωτικό τους κοινό. Η SentiGeek, την οποία δημιούργησαν το 2022 η Μάρα Τσούμαρη και ο Παναγιώτης Δημητράκης, αναπτύσσει υβριδική τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης για να αναλύσει γλωσσικά δεδομένα, βάζοντας στο μικροσκόπιό της όλα όσα λένε ή γράφουν οι καταναλωτές για την εμπειρία τους από τη χρήση προϊόντων και υπηρεσιών -μεταξύ των οποίων και παράπονα- μέσω διαφόρων καναλιών: από τα social media, τα reviews και τα emails, μέχρι τις online...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(12)
- Άμυνα(47)
- Αστυνομικά(21)
- Εκπαίδευση(214)
- Εργασία(73)
- Θρησκεία(27)
- Κοινωνία(502)
- Νομικά(0)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(511)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.