Μέσα στους αλγόριθμους των Shein και Temu: Πώς μας κρατούν "κολλημένους" στην οθόνη
Βρισκόμαστε εν μέσω μιας επανάστασης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με τους Κινέζους κολοσσούς Shein και Temu να ηγούνται της αλλαγής προκαλώντας ανησυχία στους ανταγωνιστές τους. Οι δύο αυτές εταιρείες έχουν αξιοποιήσει επιθετικές στρατηγικές μάρκετινγκ για να επιτύχουν τεράστιους όγκους πωλήσεων. Η Temu, η οποία λανσαρίστηκε μόλις τον Σεπτέμβριο του 2022, πέτυχε ακαθάριστο όγκο εμπορευμάτων ύψους 635 εκατομμυρίων δολαρίων τον Μάιο του 2023. Την ίδια στιγμή, η Shein κατέχει το ένα πέμπτο της παγκόσμιας αγοράς γρήγορης μόδας (fast fashion), με τις καθαρές της πωλήσεις να υπερδιπλασιάζονται από 10,4 δισ. δολάρια το 2021 σε 26,2 δισ. δολάρια το 2022. Ωστόσο, αυτή η αλλαγή δεν είναι επωφελής για όλους. Όπως αναφέρει το newdigitalage.co, μαζί η Shein και η Temu αυξάνουν ραγδαία το κόστος των αερομεταφορών, εγείρουν υποψίες για καταναγκαστική εργασία και παράγουν εκατομμύρια τόνους διοξειδίου του άνθρακα κάθε χρόνο για να παράξουν και να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Κάποτε το "πήγα για ψώνια" σήμαινε βόλτα στο εμπορικό. Τώρα σημαίνει ένα scroll στο κινητό. Οι πλατφόρμες όπως Shein και Temu έχουν μετατρέψει τις αγορές σε ψηφιακό "παιχνίδι επιβίωσης", με εμάς πρωταγωνιστές, και τους αλγορίθμους σκηνοθέτες. Στην καρδιά της Shein και της Temu δεν βρίσκονται ρούχα ή gadgets, αλλά δεδομένα. Κάθε scroll, κάθε pause σε ένα προϊόν, κάθε...
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(25)
- Άμυνα(69)
- Αστυνομικά(36)
- Εκπαίδευση(201)
- Εργασία(43)
- Θρησκεία(27)
- Κοινωνία(570)
- Νομικά(35)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(424)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.