πριν από  18 ώρες 33 λεπτά

In.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι δερματολόγοι έχουν επικρίνει τη νέα μάρκα προϊόντων περιποίησης, χαρακτηρίζοντάς την "δυστοπική" καθώς σχεδιάζει μάσκες προσώπου για παιδιά τεσσάρων ετών, προειδοποιώντας ότι η βιομηχανία ομορφιάς επεκτείνεται πλέον από τους εφήβους μέχρι και τα νήπια. Οι ανησυχίες προκύπτουν καθώς όλο και περισσότερες μάρκες εισέρχονται επιθετικά στην αγορά προϊόντων περιποίησης του δέρματος για παιδιά, εφήβους και νεαρούς ενήλικες. Τον Οκτώβριο, η πρώτη μάρκα προϊόντων περιποίησης δέρματος που αναπτύχθηκε ειδικά για παιδιά κάτω των 14 ετών, η Ever-eden, κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ. Περίπου την ίδια περίοδο, η Superdrug παρουσίασε τη νέα σειρά POP για καταναλωτές ηλικίας 13 έως 28 ετών. Μια σειρά από μάρκες έχει επίσης γνωρίσει μεγάλη δημοτικότητα μεταξύ των πολύ νέων χρηστών των κοινωνικών μέσων, δημιουργώντας το φαινόμενο που είναι γνωστό ως "Sephora kids", όπου τα παιδιά δημοσιεύουν βίντεο που παρουσιάζουν προϊόντα ομορφιάς. Η ηθοποιός Shay Mitchell...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation