Το παιδικό skincare που εξόργισε το Instagram - και η απάντηση που δεν ήρθε ποτέ
Η Shay Mitchell δέχεται έντονη κριτική για το νέο της εγχείρημα στον χώρο της ομορφιάς. Αν και θεώρησε ότι εντόπισε μια αναξιοποίητη niche αγορά, οι αντιδράσεις των fans δείχνουν πως το project δεν έφτασε στον στόχο. Η πρωταγωνίστρια του Pretty Little Liars ανακοίνωσε πρόσφατα το νέο skincare brand της, με την ονομασία Rini, στοχευμένο σε παιδιά - μόνο για να βρεθεί στο επίκεντρο κατηγοριών περί εκμετάλλευσης και έλλειψης ευαισθησίας. Η Mitchell προανήγγειλε το brand στο Instagram με μια φωτογραφία ενός μικρού κοριτσιού που φορά μάσκα προσώπου, γράφοντας στη λεζάντα: "Κάτι απαλό, κάτι νέο - launching tomorrow". Οι followers δεν ενθουσιάστηκαν. "Πείτε μου ότι δεν είναι skincare για παιδιά..." σχολίασε κάποιος, ενώ άλλος πρόσθεσε: "Γιατί προβάλλουμε πρότυπα ομορφιάς σε παιδιά;". Άλλοι χαρακτήρισαν την κίνηση "εκτός πραγματικότητας", ειδικά σε μια περίοδο όπου πολλές οικογένειες αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες. Η κριτική δεν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει το νέο skincare brand της ηθοποιού Shay Mitchell, το οποίο λανσάρει μάσκες προσώπου ειδικά σχεδιασμένες για παιδιά από τεσσάρων ετών. Επιστήμονες κάνουν λόγο για "δυστοπική" εξέλιξη και προειδοποιούν ότι η βιομηχανία ομορφιάς επεκτείνει πλέον το κοινό της από τους εφήβους στα νήπια. Η τάση εμφανίζεται σε μια περίοδο κατά την οποία...
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(22)
- Άμυνα(27)
- Αστυνομικά(17)
- Εκπαίδευση(168)
- Εργασία(31)
- Θρησκεία(14)
- Κοινωνία(579)
- Νομικά(14)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(498)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.