Σούπερ μάρκετ: Ποιος κερδίζει από την αύξηση της κατανάλωσης
Για τους λιανέμπορους η ανάπτυξη πάνω από 5% της κατανάλωσης από την αρχή του έτους αποτελεί σημάδι υγιούς ανάπτυξης. Και αυτό γιατί όπως λένε στο Euro2day.gr, αυτή η ανάπτυξη αφορά κυρίως τον όγκο πωλήσεων, υποδεικνύοντας ότι η ενίσχυση της κατανάλωσης προέρχεται από τη ζήτηση και όχι από ανατιμήσεις. Όμως αυτό δεν μπορούν να το ισχυριστούν τα καταστήματα εστίασης. Κάτι που αποτυπώνουν τα στοιχεία από την πλευρά των Cash & Carry, -βασικοί, αν και όχι οι μοναδικοί, τροφοδότες του HoReCa- που κάνουν λόγο για πίεση και υποχώρηση των πωλήσεων πάνω από 3%. Κάτι που επιβεβαιώνεται και από έρευνες καταναλωτή. Σύμφωνα με τη NielsenIQ, ο Έλληνας καταναλωτής παραμένει ζορισμένος, προβληματισμένος και μάλλον απαισιόδοξος, με το 60% να δηλώνει ότι τα οικονομικά του είναι χειρότερα σε σχέση με πέρυσι, ενώ μόνο το 14% βλέπει βελτίωση. Αυτή η απαισιοδοξία αποτυπώνεται και στην αντιλαμβανόμενη δυνατότητα αγορών. Λιγότερο από το 40% δηλώνει ότι είναι...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(14)
- Άμυνα(44)
- Αστυνομικά(79)
- Εκπαίδευση(116)
- Εργασία(82)
- Θρησκεία(1)
- Κοινωνία(368)
- Νομικά(1)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(428)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.