Σούπερ μάρκετ: Τι ψωνίζει κάθε γενιά και πώς αλλάζει το καλάθι του Έλληνα καταναλωτή
Η αγορά των σούπερ μάρκετ μοιάζει με εκείνο το "ήρεμο λιμάνι" που αντέχει σε καταιγίδες. Παρά την ψυχολογική πίεση, τις ανατιμήσεις και το συνεχές αίσθημα φόβου που συνοδεύει τον Έλληνα καταναλωτή σε κάθε επίσκεψη στο ράφι, η κατανάλωση όχι μόνο δεν υποχωρεί, ανεβαίνει. Και μάλιστα με σημαντικές διαφοροποιήσεις από γενιά σε γενιά, δημιουργώντας ένα νέο, σύνθετο μωσαϊκό αγοραστικών συνηθειών. "Το να πηγαίνουμε σούπερ μάρκετ είναι κάτι το φοβιστικό. Πρέπει να το κάνουμε ξανά ευχάριστο. Πρέπει να είμαι χαρούμενος που πάω σούπερ μάρκετ", τόνισε από το βήμα του 16ου συνεδρίου του ΙΕΛΚΑ ο διευθύνων σύμβουλος της Circana, Παναγιώτης Μπορέτος, συνοψίζοντας σε μία φράση την ψυχολογία της εποχής. Οι γενιές και το... διαφορετικό καλάθι τους Η διάθεση για κατανάλωση παραμένει αρνητική, όμως οι αγορές γίνονται. Το "πού" επενδύει κάθε γενιά, όμως, έχει αλλάξει ριζικά:Generation Z ( 12-27 ετών) Ρίχνει χρήμα σε ομορφιά και ηλεκτρονικά, αναζητώντας...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(48)
- Άμυνα(36)
- Αστυνομικά(17)
- Εκπαίδευση(357)
- Εργασία(74)
- Θρησκεία(7)
- Κοινωνία(586)
- Νομικά(15)
- Ομογένεια(4)
- Πολιτική(669)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.