Τα δικαιώματα των επιβατών στις περιπτώσεις καθυστέρησης πτήσεων
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας ενημερώνει τους καταναλωτές που ετοιμάζονται να κλείσουν το επόμενο αεροπορικό τους ταξίδι για τα δικαιώματα τους σε περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης. Ως επιβάτες αεροπορικών εταιρειών προστατεύουμε τα συμφέροντας μας και απολαμβάνουμε το ταξίδι μας με ενημέρωση και υπευθυνότητα. Πότε ισχύουν τα δικαιώματά μας; Τα δικαιώματά μας, ισχύουν σύμφωνα με τη νομοθεσία της Ε.Ε., μόνο εάν: · Η πτήση μας εκτελείται από και προς χώρα κράτος μέλος της Ε.Ε., από αερομεταφορέα οποιασδήποτε χώρας, εντός ή εκτός Ε.Ε. · Η πτήση μας εκτελείται από τρίτη χώρα, εκτός Ε.Ε., προς χώρα της Ε.Ε., από αερομεταφορέα χώρας της Ε.Ε. · Η πτήση μας, εκτελείται από χώρα της Ε.Ε., προς τρίτη χώρα εκτός Ε.Ε., από αερομεταφορέα χώρας εντός ή εκτός Ε.Ε. Καθυστέρηση πτήσης Η καθυστέρηση, θα πρέπει να είναι, σύμφωνα με εκτίμηση της εταιρείας, μεγαλύτερη των 2 ωρών. Διακρίνεται σε 3 περιπτώσεις και συγκεκριμένα: 2 ώρες ή...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σχετικές πληροφορίες για τα δικαιώματα των καταναλωτών σε περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης τους γνωστοποίησε η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, ενημερώνοντας έτσι τους καταναλωτές που ετοιμάζονται να κλείσουν το επόμενο αεροπορικό τους ταξίδι. Ειδικότερα, στην σχετική ανακοίνωση επισημαίνονται τα εξής: "Ως επιβάτες αεροπορικών εταιρειών προστατεύουμε τα...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(24)
- Άμυνα(69)
- Αστυνομικά(101)
- Εκπαίδευση(180)
- Εργασία(109)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(500)
- Νομικά(3)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(480)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.