Instagram: Πίσω από τη λάμψη - Προπαγάνδα, νεοναζισμός και κέρδη
To Ιnstagram της Meta, όχι μόνο επέτρεψε την ύπαρξη ανοιχτά αντισημιτικού και φιλοναζιστικού περιεχομένου, αλλά το προώθησε ενεργά μέσω του αλγορίθμου του σε εκατομμύρια ροές χρηστών, αποκομίζοντας τεράστια κέρδη. Σύμφωνα με την έρευνα του Fortune η νεοναζιστική προπαγάνδα "έτρεχε" δίπλα σε διαφημίσεις κολοσσών όπως η JP Morgan, Nationwide Insurance, Porsche, η SUNY (Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης) ακόμα και ο Στρατός των ΗΠΑ, μετά την απόφαση του Μαρκ Ζούκερμπεργκ να "χαλαρώσει" τους κανόνες περιεχομένου. Μετά την έρευνα η Meta βρίσκεται ξανά στο "μάτι του κυκλώνα" καθώς αποδείχτηκε πως ο αλγόριθμος της πλατφόρμας προώθησε συστηματικά ανοιχτά αντισημιτικό περιεχόμενο, αναρτήσεις που αρνούνται το Ολοκαύτωμα και άλλες νεοναζιστικές θεωρίες σε εκατομμύρια χρήστες. Το σκάνδαλο γίνεται ακόμα μεγαλύτερο, καθώς αποδεικνύεται πως η ακραία αυτή προπαγάνδα εμφανιζόταν δίπλα σε διαφημίσεις επιχειρηματικών κολοσσών που δεν φαίνεται να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
To Ιnstagram της Meta, όχι μόνο επέτρεψε την ύπαρξη ανοιχτά αντισημιτικού και φιλοναζιστικού περιεχομένου, αλλά το προώθησε ενεργά μέσω του αλγορίθμου του σε εκατομμύρια ροές χρηστών, αποκομίζοντας τεράστια κέρδη. Σύμφωνα με την έρευνα του Fortune η νεοναζιστική προπαγάνδα "έτρεχε" δίπλα σε διαφημίσεις κολοσσών όπως η JP Morgan, Nationwide Insurance, Porsche, η SUNY...
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(33)
- Άμυνα(30)
- Αστυνομικά(26)
- Εκπαίδευση(223)
- Εργασία(41)
- Θρησκεία(28)
- Κοινωνία(513)
- Νομικά(19)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(483)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.