Ταξίδια, χασίς και αντικαταθλιπτικά: Η ζωή του Νικ Ντρέικ ήταν μια μπαλάντα γεμάτη χιούμορ στις παρυφές της αυτοκαταστροφής
Η φήμη άργησε να φτάσει, κι όταν το έκανε έφτασε τον πιο απροσδόκητο τρόπο. Ήταν το 2000 και η Volkswagen παρουσίαζε το νέο της Golf Cabrio μέσω μιας διαφήμισης στην οποία τέσσερις άνδρες οδηγούσαν με κατεβασμένη οροφή κάτω από πανσέληνο, ακούγοντας ένα τραγούδι. Η διαφήμιση σημείωσε τεράστια επιτυχία, με το άγνωστο μέχρι τότε τραγούδι να είναι ένας από τους λόγους. Ήταν το Pink Moon του Νικ Ντρέικ, το ομώνυμο τραγούδι του τρίτου και τελευταίου άλμπουμ του που κυκλοφόρησε το 1971. Μέσα σε 30 χρόνια, το LP είχε πουλήσει μόλις 6.000 αντίτυπα. Τρεις μήνες αφότου βγήκε το διαφημιστικό, ο αριθμός αυτός είχε αυξηθεί σε 70.000. "Κανονίσαμε session για να ακούσουμε μουσική και αυτός έφερνε πάντα την κιθάρα του και έπαιζε. Ο Νικ Ντρέικ ήταν ένας από τους πιο καλούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει ποτέ. Δεν μπορούσες να τον φανταστείς να φωνάζει σε κάποιον ή να τσακώνεται. Είχε αίσθηση του χιούμορ, αλλά ήταν χρόνια ντροπαλός." Έτσι έγινε ο άτυχος...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(14)
- Άμυνα(29)
- Αστυνομικά(28)
- Εκπαίδευση(197)
- Εργασία(34)
- Θρησκεία(10)
- Κοινωνία(565)
- Νομικά(13)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(453)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.