πριν από  2 ημέρες 23 ώρες

In.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η φήμη άργησε να φτάσει, κι όταν το έκανε έφτασε τον πιο απροσδόκητο τρόπο. Ήταν το 2000 και η Volkswagen παρουσίαζε το νέο της Golf Cabrio μέσω μιας διαφήμισης στην οποία τέσσερις άνδρες οδηγούσαν με κατεβασμένη οροφή κάτω από πανσέληνο, ακούγοντας ένα τραγούδι. Η διαφήμιση σημείωσε τεράστια επιτυχία, με το άγνωστο μέχρι τότε τραγούδι να είναι ένας από τους λόγους. Ήταν το Pink Moon του Νικ Ντρέικ, το ομώνυμο τραγούδι του τρίτου και τελευταίου άλμπουμ του που κυκλοφόρησε το 1971. Μέσα σε 30 χρόνια, το LP είχε πουλήσει μόλις 6.000 αντίτυπα. Τρεις μήνες αφότου βγήκε το διαφημιστικό, ο αριθμός αυτός είχε αυξηθεί σε 70.000. "Κανονίσαμε session για να ακούσουμε μουσική και αυτός έφερνε πάντα την κιθάρα του και έπαιζε. Ο Νικ Ντρέικ ήταν ένας από τους πιο καλούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει ποτέ. Δεν μπορούσες να τον φανταστείς να φωνάζει σε κάποιον ή να τσακώνεται. Είχε αίσθηση του χιούμορ, αλλά ήταν χρόνια ντροπαλός." Έτσι έγινε ο άτυχος...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation