πριν από  4 ώρες 1 λεπτά

Kathimerini.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Κοινοποίηση 0 Σχόλια Εκρηκτική -σχεδόν πενταπλάσια- είναι η αύξηση τα τελευταία χρόνια του αριθμού των παιδιών που έχουν μαθησιακές ιδιαιτερότητες και χρειάζονται παράλληλη στήριξη. Αυτό υποδηλώνει και την αντίστοιχη αύξηση των αιτήσεων. Οι λόγοι; Βασικότερος, τουλάχιστον από τη σκοπιά του εκπαιδευτικού συστήματος, θεωρείται η μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση των γονιών και των εκπαιδευτικών. Αυτό όμως έχει αποτέλεσμα οι αρμόδιες υπηρεσίες να "ασθμαίνουν" στην αξιολόγηση των αιτημάτων και η καθυστέρηση στην έκδοση του πορίσματος να φθάνει έως και τους 20 μήνες. Η διάγνωση μαθησιακών διαταραχών των παιδιών έχει καταλήξει σε γολγοθά και για τους γονείς και για τα παιδιά. Για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος του προβλήματος, με βάση τα διεθνή στοιχεία, δυσλεξία -μία από τις πιο συχνές ειδικές μαθησιακές διαταραχές- εμφανίζεται στο 10%-15% των παιδιών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το υπουργείο Παιδείας προχωράει σε πλήρη ανασχεδιασμό και ψηφιακή...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation