Τέλος στις παραπλανητικές προσφορές των σούπερ μάρκετ: Πρόστιμα και ονόματα στη δημοσιότητα
Στη σύγχρονη αγορά, οι καταναλωτές βομβαρδίζονται καθημερινά με μια πληθώρα προσφορών στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Ωστόσο, πίσω από την ελκυστική βιτρίνα, κρύβονται συχνά πρακτικές που παραπλανούν και εκμεταλλεύονται την εμπιστοσύνη του κοινού. Σε μια προσπάθεια να βάλει τάξη στο χάος και να προστατεύσει το καταναλωτικό κοινό, το Υπουργείο Ανάπτυξης έχει εντατικοποιήσει τους ελέγχους, θέτοντας ως απόλυτη προτεραιότητα τη νομιμότητα και τη διαφάνεια των προσφορών.Τι φέρνει ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας Οι έλεγχοι, που πραγματοποιούνται από τη ΔΙΜΕΑ (Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς), έχουν πλέον επίκεντρο τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας. Σκοπός είναι ο εντοπισμός και η άμεση καταστολή φαινομένων που αλλοιώνουν την πραγματική εικόνα των προσφορών. Συγκεκριμένα, οι ελεγκτές εξετάζουν αν οι επιχειρήσεις παρουσιάζουν μια τιμή ως "προσφορά" ενώ στην πραγματικότητα δεν αποτελεί μείωση της αρχικής τιμής, ή αν αλλάζουν τις τιμές των προϊόντων...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(28)
- Άμυνα(30)
- Αστυνομικά(24)
- Εκπαίδευση(283)
- Εργασία(70)
- Θρησκεία(24)
- Κοινωνία(571)
- Νομικά(34)
- Ομογένεια(3)
- Πολιτική(608)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.