πριν από  7 ώρες 0 λεπτά

Metrosport

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Κατά κανόνα, τα ξενοδοχεία θέλουν οι πελάτες να αισθάνονται σαν στο σπίτι τους. Όμως κάποιοι το παρακάνουν. Σύμφωνα με έρευνα της Hotels.com, το χειρότερο πράγμα που κάνουν οι πελάτες των ξενοδοχείων είναι να περπατούν ξυπόλητοι στους κοινόχρηστους χώρους. Το 94% των ερωτηθέντων απάντησε ότι πρόκειται για ακατάλληλη συμπεριφορά. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν όσοι κατεβαίνουν στο λόμπι του ξενοδοχείου με το μπουρνούζι, με το 92% των ερωτηθέντων να κακοχαρακτηρίζει τη συμπεριφορά αυτή. Ακολουθούν οι δημόσιες εκδηλώσεις στοργής στην πισίνα, καθώς το 86% των ερωτηθέντων τις καταδικάζει. Ορισμένα ξενοδοχεία προσπαθούν να αντιμετωπίσουν αυτές τις συμπεριφορές διακριτικά, αντί να κάνουν κάποια αυστηρή παρατήρηση. "Πιστεύω ότι οι πελάτες θα ακολουθήσουν το παράδειγμα αν εσείς και το προσωπικό σας δείχνετε σεβασμό και είστε διακριτικοί", λέει στο CNBC η Reem Arbid, συνιδρύτρια του The Blue Door Kitchen & Inn. Ένα ακόμα συνηθισμένο πρόβλημα των...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation