Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει εδραιωθεί πλέον ως βασικό κανάλι πώλησης και επικοινωνίας. Είναι το λεγόμενο B2C (Business to Consumer). Αυτό σημαίνει πώληση από τις επιχειρήσεις απευθείας στον τελικό καταναλωτή, που έχει περάσει από το στάδιο της απλής διαδικτυακής βιτρίνας σε δυναμικές πλατφόρμες που αξιοποιούν τεχνητή νοημοσύνη, εργαλεία προσωποποιημένης εμπειρίας...

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(26)
- Άμυνα(10)
- Αστυνομικά(20)
- Εκπαίδευση(206)
- Εργασία(46)
- Θρησκεία(10)
- Κοινωνία(560)
- Νομικά(14)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(261)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.