πριν από  17 ώρες 13 λεπτά

Insuranceworld.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το insurancemarket συνεχίζει να επενδύει στρατηγικά στους ανθρώπους του, διοργανώνοντας ένα δεκαήμερο εκπαιδευτικό workshop στα γραφεία του. Στόχος της πρωτοβουλίας ήταν η ενίσχυση της συνεργασίας, της ενσυναίσθησης και της κοινής ευθύνης απέναντι στην εμπειρία του πελάτη και στην εταιρική κουλτούρα. Περισσότερο από το 50% του προσωπικού συμμετείχε ενεργά στο workshop, το οποίο βασίστηκε στη φιλοσοφία "Μαθαίνω γιατί Διδάσκω". Οι συμμετέχοντες ανέλαβαν τον ρόλο του εκπαιδευτή για την ομάδα τους, μοιράστηκαν γνώσεις, αντάλλαξαν ιδέες και ανέπτυξαν νέες δεξιότητες μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες και πρακτικό περιεχόμενο. Η έμφαση δόθηκε στην ουσιαστική κατανόηση και όχι στην απλή αποστήθιση διαδικασιών. - Advertisement - Όπως αναφέρει ο Χρήστος Συμεωνάκης, Chief Customer Experience Officer του insurancemarket, "Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον όπου κάθε μέλος της ομάδας αντιλαμβάνεται τον ρόλο του στην ευρύτερη...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation