To μεγάλο στοίχημα για τις αλυσίδες casual dining
Τα εστιατόρια casual dining αγωνίζονται να προσελκύσουν περισσότερους Αμερικανούς στα καταστήματα τους μετά από μια από τις πιο δύσκολες περιόδους για τον κλάδο εδώ και χρόνια. Μάρκες όπως το Cracker Barrel Old Country Store και το Red Lobster ξοδεύουν εκατομμύρια δολάρια για να ενημερώσουν τα μενού και τις τραπεζαρίες τους για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες. Κατά τη διαδικασία αυτή, προσπαθούν να προσελκύσουν νέους, νεότερους πελάτες χωρίς να αποξενώσουν τους πιο πιστούς πελάτες τους. Η Cracker Barrel, για παράδειγμα, προσθέτει περισσότερο φωτισμό στα εστιατόρια, αφαιρεί κάποια διακόσμηση και οργανώνει καλύτερα τα χαρακτηριστικά της που καλύπτουν τους τοίχους. Σε ορισμένες περιπτώσεις, πρέπει να εξηγήσει τις αποφάσεις της σε σταθερούς θαυμαστές. "Είμαστε εδώ για να τους καθοδηγήσουμε σε αυτό επειδή θέλουμε να αγαπήσουν τη μάρκα", δήλωσε η Τζούλι Φελς Μασίνο, διευθύνουσα σύμβουλος της αλυσίδας οικογενειακής εστίασης με έδρα το...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(27)
- Άμυνα(100)
- Αστυνομικά(117)
- Εκπαίδευση(190)
- Εργασία(91)
- Θρησκεία(6)
- Κοινωνία(508)
- Νομικά(5)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(670)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.