πριν από  10 ώρες 7 λεπτά

In.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Τα εστιατόρια casual dining αγωνίζονται να προσελκύσουν περισσότερους Αμερικανούς στα καταστήματα τους μετά από μια από τις πιο δύσκολες περιόδους για τον κλάδο εδώ και χρόνια. Μάρκες όπως το Cracker Barrel Old Country Store και το Red Lobster ξοδεύουν εκατομμύρια δολάρια για να ενημερώσουν τα μενού και τις τραπεζαρίες τους για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες. Κατά τη διαδικασία αυτή, προσπαθούν να προσελκύσουν νέους, νεότερους πελάτες χωρίς να αποξενώσουν τους πιο πιστούς πελάτες τους. Η Cracker Barrel, για παράδειγμα, προσθέτει περισσότερο φωτισμό στα εστιατόρια, αφαιρεί κάποια διακόσμηση και οργανώνει καλύτερα τα χαρακτηριστικά της που καλύπτουν τους τοίχους. Σε ορισμένες περιπτώσεις, πρέπει να εξηγήσει τις αποφάσεις της σε σταθερούς θαυμαστές. "Είμαστε εδώ για να τους καθοδηγήσουμε σε αυτό επειδή θέλουμε να αγαπήσουν τη μάρκα", δήλωσε η Τζούλι Φελς Μασίνο, διευθύνουσα σύμβουλος της αλυσίδας οικογενειακής εστίασης με έδρα το...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation