Σε μια ψηφιακή εποχή όπου η εικόνα κερδίζει τις εντυπώσεις, η πρώτη ματιά μετράει αλλά δεν αρκεί. Ένα e-shop μπορεί να έχει εντυπωσιακό σχεδιασμό, όμως αυτό που κρατά τον επισκέπτη και τον μετατρέπει σε πελάτη είναι οι λέξεις. Το κείμενο, όταν είναι ξεκάθαρο, προσεγμένο και προσανατολισμένο στον χρήστη, παίζει τον ρόλο του πιο αποτελεσματικού πωλητή: εξηγεί, πείθει...
Σε μια ψηφιακή εποχή όπου η εικόνα κερδίζει τις εντυπώσεις, η πρώτη ματιά μετράει αλλά δεν αρκεί. Ένα e-shop μπορεί να έχει εντυπωσιακό σχεδιασμό, όμως αυτό που κρατά τον επισκέπτη και τον μετατρέπει σε πελάτη είναι οι λέξεις. Το κείμενο, όταν είναι ξεκάθαρο, προσεγμένο και προσανατολισμένο στον χρήστη, παίζει τον ρόλο του πιο αποτελεσματικού πωλητή: εξηγεί, πείθει...
Όπως τονίζει η Generation Y, σε ενημερωτικό της σημείωμα η εμφάνιση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος τραβάει την προσοχή, αλλά είναι το κείμενο που τελικά φέρνει τα αποτελέσματα και πείθει τον επισκέπτη να κάνει το επόμενο βήμα. Σε μια ψηφιακή εποχή όπου η εικόνα κερδίζει τις εντυπώσεις, η πρώτη ματιά μετράει αλλά δεν αρκεί. Ένα e-shop μπορεί να έχει εντυπωσιακό...

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(27)
- Άμυνα(82)
- Αστυνομικά(92)
- Εκπαίδευση(182)
- Εργασία(108)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(512)
- Νομικά(7)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(602)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.