πριν από  23 ώρες 55 λεπτά

Euro2day.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το TikTok παρουσιάζει μια σειρά νέων διαφημιστικών χαρακτηριστικών που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας των επιχειρηματιών του μάρκετινγκ να χρησιμοποιούν κείμενο ή ακίνητες εικόνες για τη δημιουργία βίντεο που δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη για την υπηρεσία. Οπως μεταδίδει το Bloomberg, οι marketers μπορούν να ανεβάσουν μια εικόνα ενός προϊόντος που θέλουν να παρουσιάσουν ή να γράψουν μια σύντομη προτροπή κειμένου που περιγράφει το είδος της διαφήμισης βίντεο που θέλουν, και τα εργαλεία AI του TikTok θα παράγουν διάφορα κλιπ των πέντε δευτερολέπτων που μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν σε μια διαφήμιση, ανακοίνωσε η εταιρεία σήμερα Δευτέρα. Οι λειτουργίες μετατροπής κειμένου και εικόνας σε βίντεο αποτελούν μέρος του υπάρχοντος προϊόντος Symphony του TikTok, το οποίο παρουσιάστηκε το 2024 για να βοηθήσει τα εμπορικά σήματα να δημιουργήσουν διαφημίσεις με τη χρήση γεννητικής τεχνητής...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation