Μπαίνουν 2.000 κάμερες για τροχαίες παραβάσεις
Παραβάσεις του ΚΟΚ, που αποτελούν τη νούμερο ένα αιτία πρόκλησης θανατηφόρων ατυχημάτων, από παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη μέχρι και υπέρβαση των ορίων ταχύτητας αναμένεται να εντοπίζουν, μεταξύ άλλων, οι νέες κάμερες - τροχονόμοι που θα εγκατασταθούν το επόμενο διάστημα. Χθες έγινε το πρώτο βήμα, αφού βγήκε σε δημόσια διαβούλευση από την Κοινωνία της Πληροφορίας το τεύχος προκήρυξης του διαγωνισμού για το έργο "Προμήθεια, εγκατάσταση, λειτουργία και συντήρηση δικτύου καμερών καταγραφής παραβάσεων ΚΟΚ" ύψους 93,8 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Περίπου 41,73 εκατ. ευρώ αφορούν το κόστος του εξοπλισμού, ενώ πάνω από 52 εκατ. είναι το κόστος για τις υπηρεσίες εγκατάστασης, δοκιμαστικής λειτουργίας, εκπαίδευσης του προσωπικού της ΕΛ.ΑΣ. κ.λπ.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η Τροχαία της Ισπανίας είχε έσοδα από κάμερες 539 εκατ. ευρώ. 540 εκατ. κυρώσεις από τα νέα ραντάρ και τις κάμερες. Οι πιο συχνές παραβάσεις είναι κοινές με της Ελλάδας. 1η η Μαδρίτη με 202 παραβάσεις ανά χιλιόμετρο. autotriti teamΗ Τροχαία της Ισπανίας είχε έσοδα από κάμερες 539 εκατ. ευρώ Η Γενική Διεύθυνση Τροχαίας (DGT) της Ισπανίας κατέγραψε το 2024 τη χρονιά...
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην αναβάθμιση του συστήματος ελέγχου και επιβολής προστίμων, μέσω της δημιουργίας ενός Ενιαίου Εθνικού Συστήματος Ψηφιακής Καταγραφής και Διαχείρισης Ελέγχων και Προστίμων Τροχαίας. Στην ψηφιοποίηση του συστήματος καταγραφής παραβάσεων εναποθέτει τις ελπίδες της η Πολιτεία για τη μείωση των τροχαίων καθώς η χώρα μας εξακολουθεί να πληρώνει...
Του Στάθη Βασιλόπουλου Σε διαγωνιστική διαδικασία αναμένεται να τεθεί το επόμενο διάστημα το κομβικής σημασίας έργο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης για την οδική ασφάλεια, που περιλαμβάνει την εγκατάσταση 2.000 καμερών σε σημεία υψηλής επικινδυνότητας, σε δρόμους με "βεβαρημένο" ιστορικό παραβάσεων και τροχαίων. Πρόκειται για τα πρώτα...
Στην ψηφιοποίηση του συστήματος καταγραφής παραβάσεων εναποθέτει τις ελπίδες της η Πολιτεία για τη μείωση των τροχαίων καθώς η χώρα μας εξακολουθεί να πληρώνει βαρύ φόρο αίματος στην άσφαλτο με τον αριθμό των νεκρών να αυξάνεται εκ νέου ύστερα από τη βελτίωση της δεκαετίας 2010 - 2020. Την ώρα που η Ευρωπαϊκή Ένωση για την περίοδο 2021 - 2030 έχει θέσει ως στόχο τη...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.