Αυξάνεται η δυσπιστία στις ψηφιακές συναλλαγές
Το 63% αντιμετωπίζει με καχυποψία μια προσφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν αυτή μοιάζει "πολύ καλή για να είναι αληθινή". Μάλιστα ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών, σχεδόν οι τέσσερις στους δέκα, αναφέρουν ότι θεωρούν πως η τεχνητή νοημοσύνη θα κάνει τις διαδικτυακές απάτες πιο δύσκολα ανιχνεύσιμες και επομένως τους ίδιους πιο ευάλωτους. Παράλληλα το γεγονός ότι ένας στους δύο καταναλωτές δεν είναι βέβαιος για την ικανότητά του να αναγνωρίσει περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από AI αναγκάζει πλέον πέντε στους δέκα να είναι δύσπιστοι στις συναλλαγές όταν η ανάρτηση προέρχεται από άγνωστη πηγή. Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) για λογαριασμό της Visa. Η έρευνα εξέτασε τις αντιλήψεις των καταναλωτών ως προς την τεχνητή νοημοσύνη και το ηλεκτρονικό εμπόριο, με έμφαση στις απάτες και την ασφάλεια συναλλαγών στο Διαδίκτυο και τα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Το 63% αντιμετωπίζει με καχυποψία μια προσφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν αυτή μοιάζει "πολύ καλή για να είναι αληθινή". Μάλιστα ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών, σχεδόν οι τέσσερις στους δέκα, αναφέρουν ότι θεωρούν πως η τεχνητή νοημοσύνη θα κάνει τις διαδικτυακές απάτες πιο δύσκολα ανιχνεύσιμες και επομένως τους ίδιους πιο ευάλωτους. Παράλληλα το γεγονός...
Facebook Twitter Viber WhatsApp Email Έρευνα της ΕΣΕΕ αποτυπώνει ότι οι χρήστες των social media δεν ξέρουν πώς να προστατευτούν από το phishing Περισσότερο σίγουροι για την αναγνώριση περιεχομένου που έχει φτιαχτεί με Τεχνητή Νοημοσύνη εμφανίζονται οι νεότεροι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ για...
Περισσότερο σίγουροι για την αναγνώριση περιεχομένου που έχει φτιαχτεί με Τεχνητή Νοημοσύνη εμφανίζονται οι νεότεροι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ για λογαριασμό της Visa. Η έρευνα εξέτασε τις αντιλήψεις των καταναλωτών ως προς την Τεχνητή Νοημοσύνη και το ηλεκτρονικό εμπόριο με έμφαση στις απάτες...
Ενδιαφέροντα στοιχεία για την Τεχνητή Νοημοσύνη και το ηλεκτρονικό εμπόριο, προέκυψαν από την έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) για λογαριασμό της Visa, με έμφαση στις απάτες και την ασφάλεια συναλλαγών στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, ένας...
Μορφή επιδημίας λαμβάνουν οι διαδικτυακές απάτες, με μόλις ένα 14% των καταναλωτών να δηλώνει ότι δεν έχει γίνει καμία προσπάθεια εις βάρος του να το εξαπατήσουν. Μάλιστα από το υπόλοιπο 86%, ένας στους τέσσερις δηλώνει πως έχει δεχθεί προσπάθεια εξαπάτησης τις τελευταίες δύο εβδομάδες, ενώ τρεις στους δέκα δηλώνουν ότι έχει γίνει εις βάρος τους απόπειρα εξαπάτησης...
Σε ένα ψηφιακό τοπίο που αλλάζει με ρυθμούς... αλγορίθμου, οι Έλληνες χρήστες των κοινωνικών δικτύων εμφανίζονται πιο υποψιασμένοι από ποτέ. Νέα έρευνα του Ινστιτούτου της ΕΣΕΕ για λογαριασμό της Visa καταγράφει μια κοινωνία που κινείται ανάμεσα στον φόβο, τη δυσπιστία και την ανάγκη για ασφάλεια, την ώρα που η Τεχνητή Νοημοσύνη μεταμορφώνει τον τρόπο που...
Η πιο διαδεδομένη μέθοδος εξαπάτησης αναδεικνύεται το phishing, καθώς σχεδόν 6 στους 10 συμμετέχοντες σε έρευνα της ΕΣΕΕ (Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας) δηλώνουν ότι έχουν στοχοποιηθεί μέσω αυτής της διαδικτυακής μορφής εξαπάτησης. Είναι αξιοσημείωτο ότι οι απάτες που αξιοποιούν Τεχνητή Νοημοσύνη ή τεχνική deepfake αναγνωρίζονται πλέον από...
Η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει το τοπίο στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς τέσσερις στους δέκα εκτιμούν ότι θα καταστήσει δυσκολότερη την αναγνώριση της διαδικτυακής απάτης, όπως προκύπτει από την πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ για λογαριασμό της Visa. Η έρευνα διενεργήθηκε κατά την περίοδο 4 έως 10 Νοεμβρίου με την χρήση δομημένου...
Σε εγρήγορση δείχνουν να βρίσκονται -πλέον- οι Έλληνες καταναλωτές όσον αφορά τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) σε διαδικτυακές απάτες με τα ποσοστά των καταναλωτών που είναι αρκετά προσεκτικοί να κινείται σε αρκετά υψηλά επίπεδα. Παρ' όλα αυτά δεν είναι μικρό το ποσοστό (22%) μεταξύ αυτών που έπεσαν θύμα κάποιας διαδικτυακής απάτης που έχασαν χρήματα. Αυτά...
Το ηλεκτρονικό εμπόριο κέρδίζει συνεχώς έδαφος σε σχέση με τη "βόλτα στην αγορά" για χιλιάδες Έλληνες, όμως πίσω από τις προσφορές με τα "κλικ" κρύβεται ένα τοπίο που γίνεται ολοένα πιο επικίνδυνο. Η νέα εκτεταμένη έρευνα του Ινστιτούτου της ΕΣΕΕ για λογαριασμό της Visa αποκαλύπτει ότι οι ηλεκτρονικές απάτες όχι μόνο πολλαπλασιάζονται, αλλά εξελίσσονται με ρυθμούς...
Με βάση την έρευνα, από όσους υπέστησαν οικονομική ζημιά, το 63% έχασε ποσά έως 199 ευρώ, ενώ το κοινό, όπως φαίνεται, διστάζει να εμπιστευτεί μικρότερες ή νέες επιχειρήσεις για διαδικτυακές αγορές. ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΛΕΞΑΚΗΣ 19 Νοεμβρίου 2025 06:11 share this on facebook share this on twitter share this on linkedin share this on messenger share this on messenger Με δυσπιστία...
Περισσότερο σίγουροι για την αναγνώριση περιεχομένου που έχει φτιαχτεί με Τεχνητή Νοημοσύνη εμφανίζονται οι νεότεροι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ για λογαριασμό της Visa. Η έρευνα εξέτασε τις αντιλήψεις των καταναλωτών ως προς την Τεχνητή Νοημοσύνη και το ηλεκτρονικό εμπόριο με έμφαση στις απάτες...
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(41)
- Άμυνα(32)
- Αστυνομικά(22)
- Εκπαίδευση(270)
- Εργασία(48)
- Θρησκεία(18)
- Κοινωνία(563)
- Νομικά(11)
- Ομογένεια(3)
- Πολιτική(654)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.