Wimbledon όπως ντεφιλέ: Πως το βρετανικό τουρνουά τένις έγινε το απόλυτο hot spot μόδας
Αν και το Σάββατο, όλα τα βλέμματα θα είναι στραμμένα στην Αμερικανίδα Αμάντα Ανισίμοβα καθώς θα αντιμετωπίσει την Πολωνή Ίγκα Σβιόντεκ στον τελικό γυναικών του Wimbledon, ο The Guardian υπογραμμίζει μια άλλη, εξίσου εντυπωσιακή μάχη, στις κερκίδες. Το Wimbledon είναι η ιδεατή πασαρέλα καθώς οι ημερομηνίες διεξαγωγής του συγχρονίστηκαν με την Εβδομάδα Υψηλής Ραπτικής στο Παρίσι μονομαχώντας στις εντυπώσεις και την επιδραστικότητα των brands. Όπως σε κάθε αγώνα, μόνο ένας μπορεί να είναι ο νικητής, και το λονδρέζικο event φέρεται να κέρδισε τον διαγωνισμό των εντυπώσεων σημειώνει η Chloe Mac Donnell. Αν και η εβδομάδας μόδας στο Παρίσι είχε αναρίθμητους σταρ - η τελευταία επίδειξη του Demna για την Balenciaga περιλάμβανε εμφανίσεις από την Κιμ Καρντάσιαν και τη Νικόλ Κίντμαν, ενώ η τραγουδίστρια Ντούα Λίπα και η ράπερ Cardi B κάθισαν στην πρώτη σειρά στην επίδειξη του Schiaparelli - το Wimbledon καλωσόρισε ένα εκλεκτικό μείγμα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(24)
- Άμυνα(69)
- Αστυνομικά(101)
- Εκπαίδευση(180)
- Εργασία(109)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(500)
- Νομικά(3)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(480)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.