πριν από  19 ώρες 40 λεπτά

Documentonews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στο Twitter του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων δεν προλαβαίνουν να σηκώνουν τα μανίκια - όχι για να λύσουν τα προβλήματα των αγροτών ή των ιχθυοκαλλιεργητών, αλλά για να φτιάξουν διαφημιστικές καμπάνιες ιδιωτικών επιχειρήσεων. Μέσα από ανάρτηση με εικόνες, hashtags και link σε καλογυρισμένο βίντεο στο YouTube, το υπουργείο διαφημίζει την οικογενειακή επιχείρηση μιας κυρίας Άννας που "καλλιεργεί λαβράκι και τσιπούρα σε κρυστάλλινα νερά" στο Μαρμάρι Ευβοίας. Με φράσεις όπως "πάθος για ποιότητα" και "ευθύνη για το περιβάλλον" θα νόμιζε κανείς ότι πρόκειται για διαφημιστικό post εταιρείας τροφίμων - αλλά όχι, είναι ανάρτηση επίσημου κυβερνητικού λογαριασμού. Δεν υπάρχει πρόβλημα με την προώθηση καλών πρακτικών. Υπάρχει όμως σοβαρό ζήτημα όταν ένα υπουργείο με τεράστια ευθύνη απέναντι σε έναν ολόκληρο πρωτογενή τομέα, λειτουργεί σαν social media manager επιλεγμένων ιδιωτών. Αλήθεια, ποια κριτήρια ακολουθεί το ΥΠΑΑΤ όταν...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation