ΥΠΑΑΤ ή... γραφείο επικοινωνίας ιδιωτικών εταιρειών;
Στο Twitter του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων δεν προλαβαίνουν να σηκώνουν τα μανίκια - όχι για να λύσουν τα προβλήματα των αγροτών ή των ιχθυοκαλλιεργητών, αλλά για να φτιάξουν διαφημιστικές καμπάνιες ιδιωτικών επιχειρήσεων. Μέσα από ανάρτηση με εικόνες, hashtags και link σε καλογυρισμένο βίντεο στο YouTube, το υπουργείο διαφημίζει την οικογενειακή επιχείρηση μιας κυρίας Άννας που "καλλιεργεί λαβράκι και τσιπούρα σε κρυστάλλινα νερά" στο Μαρμάρι Ευβοίας. Με φράσεις όπως "πάθος για ποιότητα" και "ευθύνη για το περιβάλλον" θα νόμιζε κανείς ότι πρόκειται για διαφημιστικό post εταιρείας τροφίμων - αλλά όχι, είναι ανάρτηση επίσημου κυβερνητικού λογαριασμού. Δεν υπάρχει πρόβλημα με την προώθηση καλών πρακτικών. Υπάρχει όμως σοβαρό ζήτημα όταν ένα υπουργείο με τεράστια ευθύνη απέναντι σε έναν ολόκληρο πρωτογενή τομέα, λειτουργεί σαν social media manager επιλεγμένων ιδιωτών. Αλήθεια, ποια κριτήρια ακολουθεί το ΥΠΑΑΤ όταν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(24)
- Άμυνα(73)
- Αστυνομικά(102)
- Εκπαίδευση(189)
- Εργασία(108)
- Θρησκεία(4)
- Κοινωνία(571)
- Νομικά(8)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(620)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.