Ο νέος turbo diesel της Audi καίει μέχρι και λάδι από τηγάνι
Η Audi ανακοίνωσε μια νέα έκδοση του V6 TDI που μπορεί να λειτουργεί και με ανακυκλωμένο μαγειρικό λάδι, συνδυάζοντας υβριδική απόδοση και σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές CO2. Άκουσε το άρθρο loading audio 00.00/ Newsbomb3 Δεκεμβρίου 2025 · 07:56 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 2' ΣΧΟΛΙΑΣΕ URL COPIED Του Γιάννη Σκουφή Η Audi επιμένει στον εξηλεκτρισμένο diesel και εξελίσσει τον γνωστό V6 TDI των 3.000 κυβικών για τα νέα Q5 και A6, ενσωματώνοντας ήπια υβριδική (mild hybrid) τεχνολογία και τη δυνατότητα χρήσης της τεχνολογίας HVO (Hydrotreated Vegetable Oil), δηλαδή πετρελαίου που προέρχεται από μαγειρικά λάδια και άλλα απόβλητα. Πρόκειται για τον κινητήρα EA897evo4 που αποδίδει 295 ίππους και 580 Nm, ενώ με τη βοήθεια του υβριδικού συστήματος προστίθενται περιστασιακά ακόμη 24 ίπποι και 230 Nm. Το σύστημα περιλαμβάνει γεννήτρια, μίζα- εναλλάκτη με ιμάντα και μπαταρία φωσφορικού σιδήρου-λιθίου, ενώ για πρώτη φορά σε μοντέλο της Audi χρησιμοποιείται...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Ο νέος ήπια υβριδικός 3λιτρος TDI φέρει ηλεκτρικά υποβοηθούμενο συμπιεστή που εξαλείφει το turbo lag. Η Audi ενισχύει τη γκάμα κινητήρων των Audi Q5 και A6 με έναν νέο, εξακύλινδρο (V6) TDI 3,0 λίτρων, απόδοσης 299 ίππων και 580 Nm ροπής. Για πρώτη φορά, η υβριδική τεχνολογία MHEV plus, που προσφέρει έως 24 PS επιπλέον ισχύος, συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικά...
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(4)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(1)
- Moto(12)
- Test Drive(3)
- Ελλάδα(7)
- Νέα μοντέλα(1)
- Περιβάλλον(0)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.