6 Μυστικά αξιοποίησης προωθητικού υλικού στο φαρμακείο
1,3K Το προωθητικό υλικό παραμένει ένα αποτελεσματικό μέσο επικοινωνίας, με την προϋπόθεση βέβαια να μην το χειριζόμαστε λάθος, πράγμα που σημαίνει να αξιοποιούμε στο μέγιστο τα διάφορα υλικά που μας προσφέρονται από τις εταιρείες και να μάθουμε να τα χρησιμοποιούμε αποδοτικά. Να λοιπόν τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε σε έξι στάδια: 1. Να Κάνουμε Ένα Σωστό Σχεδιασμό Για να αξιοποιήσουμε όλο το διαφημιστικό υλικό που μας παρέχουν οι εταιρείες, το φαρμακείο θα πρέπει να διαθέτει πολλές βιτρίνες και χώρο για να τοποθετήσει ταυτόχρονα όλα τα σταντ δαπέδου και τα εκθετήρια που του αποστέλλονται από τις εταιρείες. Συνεπώς, πρέπει να διαχειριστούμε όλα τα προωθητικά υλικά σύμφωνα με ένα χρονοδιάγραμμα, με στόχο να έχουμε κάθε τρίμηνο ξεκάθαρη πολιτική επικοινωνίας με τη πελατεία μας. Έχοντας λοιπόν καταγεγραμμένο ένα πρόγραμμα επικοινωνίας, το Φαρμακείο μπορεί να έχει μια πιο αποδοτική επικοινωνία χωρίς υπερφόρτωση υλικών και...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(74)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(137)
- Υγεία(379)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.