πριν από  10 ώρες 3 λεπτά

Pharmamanage.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


1,3K Το προωθητικό υλικό παραμένει ένα αποτελεσματικό μέσο επικοινωνίας, με την προϋπόθεση βέβαια να μην το χειριζόμαστε λάθος, πράγμα που σημαίνει να αξιοποιούμε στο μέγιστο τα διάφορα υλικά που μας προσφέρονται από τις εταιρείες και να μάθουμε να τα χρησιμοποιούμε αποδοτικά. Να λοιπόν τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε σε έξι στάδια: 1. Να Κάνουμε Ένα Σωστό Σχεδιασμό Για να αξιοποιήσουμε όλο το διαφημιστικό υλικό που μας παρέχουν οι εταιρείες, το φαρμακείο θα πρέπει να διαθέτει πολλές βιτρίνες και χώρο για να τοποθετήσει ταυτόχρονα όλα τα σταντ δαπέδου και τα εκθετήρια που του αποστέλλονται από τις εταιρείες. Συνεπώς, πρέπει να διαχειριστούμε όλα τα προωθητικά υλικά σύμφωνα με ένα χρονοδιάγραμμα, με στόχο να έχουμε κάθε τρίμηνο ξεκάθαρη πολιτική επικοινωνίας με τη πελατεία μας. Έχοντας λοιπόν καταγεγραμμένο ένα πρόγραμμα επικοινωνίας, το Φαρμακείο μπορεί να έχει μια πιο αποδοτική επικοινωνία χωρίς υπερφόρτωση υλικών και...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Υγεία
    Palo presentation