Τη λαϊκή αγορά επιλέγουν 2 εκατ. καταναλωτές της Αττικής
Ενας στους δύο κατοίκους της Αττικής ή περίπου 2 εκατ. ψωνίζουν κατά βάση από τις 271 λαϊκές αγορές της. Επτά στα δέκα νοικοκυριά προτιμούν τη λαϊκή αγορά για τα φρούτα και τα λαχανικά και οι υπόλοιποι καταναλωτές αγοράζουν ψάρια, αβγά, μέλι, ξηρούς καρπούς, είδη ένδυσης και υπόδησης, είδη σπιτιού κ.λπ. Το 71% των καταναλωτών προτιμά τις λαϊκές αγορές λόγω ποιότητας και ποικιλίας και το 67% λόγω των τιμών. Από το σύνολο των καταναλωτών λαϊκών αγορών το 75% έχουν μέσο καλάθι αξίας έως 40 ευρώ την εβδομάδα. Mέχρι 20 ευρώ δαπανά το 27% των καταναλωτών που ψωνίζουν στην λαϊκή αγορά, από 20 έως 40 ευρώ το 48%, από 40 έως 60 ευρώ το 19% των καταναλωτών, ενώ το 83% δηλώνει αρκετά ικανοποιημένο από τα προϊόντα και τις τιμές των λαϊκών αγορών. Ως μειονεκτήματα των αγορών οι καταναλωτές θεωρούν την έλλειψη πάρκινγκ, την ασφάλεια του περιβάλλοντος και την καθαριότητα. Οσοι δεν ψωνίζουν ποτέ από τις λαϊκές αγορές, θεωρούν σε ποσοστό 75% ότι θα το...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Ενας στους δύο κατοίκους της Αττικής ή περίπου 2 εκατ. ψωνίζουν κατά βάση από τις 271 λαϊκές αγορές της. Επτά στα δέκα νοικοκυριά προτιμούν τη λαϊκή αγορά για τα φρούτα και τα λαχανικά και οι υπόλοιποι καταναλωτές αγοράζουν ψάρια, αβγά, μέλι, ξηρούς καρπούς, είδη ένδυσης και υπόδησης, είδη σπιτιού κ.λπ. Το 71% των καταναλωτών προτιμά τις λαϊκές αγορές λόγω ποιότητας...
Σχεδόν όλα τα νοικοκυριά (95%) αγοράζουν τρόφιμα, κάθε κατηγορίας, από τις λαϊκές αγορές, μία με δύο φορές την εβδομάδα και περισσότεροι από 8 στους 10 δηλώνουν απόλυτα ή αρκετά ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους στη λαϊκή αγορά, συνολικά. Αυτά προκύπτουν από έρευνα γνώμης για την κοινωνική και οικονομική σημασία των λαϊκών αγορών που παρουσιάζεται σήμερα από τον...
Σχεδόν όλα τα νοικοκυριά (95%) αγοράζουν τρόφιμα, κάθε κατηγορίας, από τις λαϊκές αγορές, μία με δύο φορές την εβδομάδα και περισσότεροι από 8 στους 10 δηλώνουν απόλυτα ή αρκετά ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους στη λαϊκή αγορά, συνολικά. Αυτά προκύπτουν από έρευνα γνώμης για την κοινωνική και οικονομική σημασία των λαϊκών αγορών που παρουσιάζεται σήμερα από τον...
Σχεδόν όλα τα νοικοκυριά (95%) αγοράζουν τρόφιμα, κάθε κατηγορίας, από τις λαϊκές αγορές, μία με δύο φορές την εβδομάδα και περισσότεροι από 8 στους 10 δηλώνουν απόλυτα ή αρκετά ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους στη λαϊκή αγορά, συνολικά. Αυτά προκύπτουν από έρευνα γνώμης για την κοινωνική και οικονομική σημασία των λαϊκών αγορών που παρουσιάζεται σήμερα από τον...
Περισσότεροι από 8 στους 10 δηλώνουν απόλυτα ή αρκετά ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους στη λαϊκή αγορά. Σχεδόν όλα τα νοικοκυριά (95%) αγοράζουν τρόφιμα, κάθε κατηγορίας, από τις λαϊκές αγορές, μία με δύο φορές την εβδομάδα και περισσότεροι από 8 στους 10 δηλώνουν απόλυτα ή αρκετά ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους στη λαϊκή αγορά, συνολικά. Αυτά προκύπτουν...
Όλοι οι καταναλωτές ψωνίζουν από τις λαϊκές αγορές, 8 στους 10 είναι απόλυτα ή αρκετά ικανοποιημένοι
Σχεδόν όλα τα νοικοκυριά (95%) αγοράζουν τρόφιμα, κάθε κατηγορίας, από τις λαϊκές αγορές, μία με δύο φορές την εβδομάδα και περισσότεροι από 8 στους 10 δηλώνουν απόλυτα ή αρκετά ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους στη λαϊκή αγορά, συνολικά. Αυτά προκύπτουν από έρευνα γνώμης για την κοινωνική και οικονομική σημασία των λαϊκών αγορών που παρουσιάζεται σήμερα από τον...
Οι λαϊκές αγορές παραμένουν ένας χώρος δημοφιλής για τις αγορές των Ελλήνων καταναλωτών. Αυτό διαπιστώνει η τελευταία έρευνα της Metron Analysis, η οποία πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του Φορέα Λειτουργίας Λαϊκών Αγορών της Περιφέρειας Αττικής, με αντικείμενο τις αντιλήψεις και τις προκλήσεις για τις λαϊκές αγορές της Αττικής σήμερα. Την εν λόγω έρευνα παρουσίασε...
Το 75% όσων δεν ψωνίζουν, δηλώνουν ότι θα το έκαναν αν υπήρχαν απογευματινές αγορές Σχεδόν όλα τα νοικοκυριά (95%) αγοράζουν τρόφιμα, κάθε κατηγορίας, από τις λαϊκές αγορές, μία με δύο φορές την εβδομάδα και περισσότεροι από 8 στους 10 δηλώνουν απόλυτα ή αρκετά ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους στηλαϊκή αγορά, συνολικά. Αυτά προκύπτουν από έρευνα γνώμης για την...
Σχεδόν όλα τα νοικοκυριά (95%) αγοράζουν τρόφιμα, κάθε κατηγορίας, από τις λαϊκές αγορές, μία με δύο φορές την εβδομάδα και περισσότεροι από 8 στους 10 δηλώνουν απόλυτα ή αρκετά ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους στη λαϊκή αγορά, συνολικά. Αυτά προκύπτουν από έρευνα γνώμης για την κοινωνική και οικονομική σημασία των λαϊκών αγορών που παρουσιάζεται σήμερα από τον...
Σχεδόν όλα τα νοικοκυριά (95%) αγοράζουν τρόφιμα, κάθε κατηγορίας, από τις λαϊκές αγορές, μία με δύο φορές την εβδομάδα και περισσότεροι από 8 στους 10 δηλώνουν απόλυτα ή αρκετά ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους στη λαϊκή αγορά, συνολικά. Αυτά προκύπτουν από έρευνα γνώμης για την κοινωνική και οικονομική σημασία των λαϊκών αγορών που παρουσιάζεται σήμερα από τον...
INTIME Σχεδόν όλα τα νοικοκυριά (95%) αγοράζουν τρόφιμα, κάθε κατηγορίας, από τις λαϊκές αγορές, μία με δύο φορές την εβδομάδα και περισσότεροι από 8 στους 10 δηλώνουν απόλυτα ή αρκετά ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους στη λαϊκή αγορά, συνολικά. Αυτά προκύπτουν από έρευνα γνώμης για την κοινωνική και οικονομική σημασία των λαϊκών αγορών που παρουσιάζεται σήμερα...
Σχεδόν όλα τα νοικοκυριά (95%) αγοράζουν τρόφιμα, κάθε κατηγορίας, από τις λαϊκές αγορές, μία με δύο φορές την εβδομάδα και περισσότεροι από 8 στους 10 δηλώνουν απόλυτα ή αρκετά ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους στη λαϊκή αγορά, συνολικά. Αυτά προκύπτουν από έρευνα γνώμης για την κοινωνική και οικονομική σημασία των λαϊκών αγορών που παρουσιάζεται σήμερα από τον...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(42)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(138)
- Υγεία(291)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.