Coca-Cola: Περισσότερες επιλογές, λιγότερη ζάχαρη
Σε μια εποχή που οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής και διαβίωσης, η Coca-Cola στην Ελλάδα συνεχίζει σταθερά την ανάπτυξη προϊόντων με χαμηλή ή μηδενική περιεκτικότητα σε ζάχαρη, με στόχο να δώσει περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές και να τους βοηθήσει στην καλύτερη διαχείριση της πρόσληψης ζάχαρης από τα προϊόντα της. Στην Ελλάδα, η Coca-Cola έχει μειώσει συγκεκριμένα κατά 18,7% τη ζάχαρη και κατά 18.2% τις θερμίδες στα αναψυκτικά της, κατά μέσο όρο, ανά 100 ml που διέθεσε στην αγορά, από το 2017 μέχρι και το 2022. Σε αυτό το πλαίσιο, η Coca-Cola Zero είναι η ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να απολαμβάνουν την υπέροχη αυθεντική γεύση της Coca-Cola, χωρίς ζάχαρη και θερμίδες, ενώ η εταιρεία έχει πετύχει 30% λιγότερη ζάχαρη* στη Fanta πορτοκαλάδα. To 44% του όγκου πωλήσεών της στην Ελλάδα προέρχεται από προϊόντα με λίγη ή καθόλου ζάχαρη. Στο πλαίσιο της στρατηγικής της The...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(31)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(137)
- Υγεία(275)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.