πριν από  17 ώρες 18 λεπτά

Ethnos.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σημεία αναφοράς για την προάσπιση των δικαιωμάτων των χρηστών υγείας αρχίζουν να αποτελούν τα Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υγείας, τα οποία λειτουργούν τα τελευταία δύο χρόνια στα περισσότερα νοσοκομεία της χώρας. Αυτό αποδεικνύουν τα στοιχεία του 2018, καθώς υπεβλήθη διπλάσιος αριθμός αναφορών, σε σχέση με το 2017, όπου στο σύνολο των νοσοκομείων κατεγράφησαν περίπου 2.500 "καταγγελίες-παράπονα" πολιτών είτε γραπτά είτε προφορικά. Κύριο θέμα που απασχολεί τους πολίτες, οι οποίοι επικοινωνούν με τις υπηρεσίες των νοσοκομείων είναι η συμπεριφορά του υγειονομικού προσωπικού. Το 2018 οι αναφορές έφτασαν κοντά στις 5.000, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Υγείας Γιώργος Γιαννόπουλος. Ο ίδιος προσθέτει ότι "το μεγαλύτερο ποσοστό των καταγγελιών, περίπου 80% δεν ανταποκρίνονται σε ένα υπαρκτό πρόβλημα, ωστόσο υπάρχει ένα 20% που μας απασχολεί και το επεξεργαζόμαστε". Από την ανάλυση των στοιχείων που κάθε...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Υγεία
    Palo presentation