Διπλάσιος ο αριθμός "καταγγελιών" από ασθενείς το 2018
Σημεία αναφοράς για την προάσπιση των δικαιωμάτων των χρηστών υγείας αρχίζουν να αποτελούν τα Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υγείας, τα οποία λειτουργούν τα τελευταία δύο χρόνια στα περισσότερα νοσοκομεία της χώρας. Αυτό αποδεικνύουν τα στοιχεία του 2018, καθώς υπεβλήθη διπλάσιος αριθμός αναφορών, σε σχέση με το 2017, όπου στο σύνολο των νοσοκομείων κατεγράφησαν περίπου 2.500 "καταγγελίες-παράπονα" πολιτών είτε γραπτά είτε προφορικά. Κύριο θέμα που απασχολεί τους πολίτες, οι οποίοι επικοινωνούν με τις υπηρεσίες των νοσοκομείων είναι η συμπεριφορά του υγειονομικού προσωπικού. Το 2018 οι αναφορές έφτασαν κοντά στις 5.000, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Υγείας Γιώργος Γιαννόπουλος. Ο ίδιος προσθέτει ότι "το μεγαλύτερο ποσοστό των καταγγελιών, περίπου 80% δεν ανταποκρίνονται σε ένα υπαρκτό πρόβλημα, ωστόσο υπάρχει ένα 20% που μας απασχολεί και το επεξεργαζόμαστε". Από την ανάλυση των στοιχείων που κάθε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(45)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(97)
- Υγεία(306)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.