Επικοινωνία και Αποτελεσματικές Πωλήσεις στο Σύγχρονο Φαρμακείο
1,5K Το φαρμακείο, αντιμετωπίζεται ως μια επιχείρηση υγείας που στόχο έχει να ικανοποιήσει τις ανάγκες των καταναλωτών, παρέχοντας παράλληλα επιστημονικές συμβουλές και λύσεις. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, αναδεικνύεται η σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας με τον πελάτη. Επιπλέον, η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή έχει αλλάξει, καθώς πλέον είναι πιο ενημερωμένος και ξοδεύει λιγότερο και πιο προσεκτικά, αναζητώντας αυτό που συχνά περιγράφεται ως "value for money". Δηλαδή, την καλύτερη δυνατή ποιότητα προϊόντος ή υπηρεσίας στη χαμηλότερη δυνατή τιμή. Η αποτελεσματική επικοινωνία με τον πελάτη, αποτελεί το κλειδί σε αυτή τη προσπάθεια. Επικοινωνώ σημαίνει: - Δέχομαι τον πελάτη στην ολότητά του, - Αναγνωρίζω τι τον ενδιαφέρει και τον ευαισθητοποιεί, και - Αναγνωρίζω τις προσωπικές του ιδιαιτερότητες. Τα πιο συχνά εμπόδια για μια αποτελεσματική επικοινωνία στο φαρμακείο είναι: - Ο φόβος να δεσμευτεί προσωπικά ο σύμβουλος υγείας στη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(14)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(128)
- Υγεία(322)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.