Γιατί διστάζουμε να δοκιμάσουμε νέα τρόφιμα
Η πλειοψηφία των καταναλωτών είναι διστακτικοί προς τη δοκιμή νέων ή άγνωστων τροφίμων, πράγμα το οποίο αποτελεί κρίσιμο παράγοντα στη διαμόρφωση διατροφικών επιλογών και συμπεριφορών. Το φαινόμενο αυτό ονομάζεται επιστημονικά "food neophobia". Παράλληλα, αρκετές έρευνες που ασχολούνται με τη διατροφική συμπεριφορά των ανθρώπων έχουν καταγράψει αυξημένη απροθυμία ή ανησυχία απέναντι σε τρόφιμα που παράγονται με καινοτόμες τεχνολογίες. Το φαινόμενο αυτό ονομάζεται "food technology neophobia".Τα δύο αυτά φαινόμενα, αν και συναφή, διαθέτουν διακριτά θεωρητικά θεμέλια και επιδράσεις. Η επίδρασή της food neophobia είναι ευδιάκριτη από την πρώιμη παιδική ηλικία, αυξάνεται έως την πρώιμη εφηβεία και μειώνεται στην ενήλικη ζωή. Επιπλέον, έχει συνδεθεί με χαμηλότερη ποικιλία διατροφικών επιλογών, μειωμένη πρόσληψη ω-3 λιπαρών και αυξημένο κίνδυνο νόσων όπως ο διαβήτης τύπου 2 . Η διστακτικότητα αυτή επιβαρύνεται από γνωστικές-συναισθηματικές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(65)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(146)
- Υγεία(433)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.