Με κιτ ελαστικών και όχι με ρεζέρβα ή ελαστικό έκτακτης ανάγκης είναι εφοδιασμένα τα περισσότερα καινούργιααυτοκίνητα. Ο λόγος που το κάνουν αυτό οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι κυρίως για να μειώσουν το κόστος κατασκευής, ενώ παράλληλα θέλουν να κερδίσουν περισσότερα λίτρα αποθηκευτικού χώρου. Το κιτ επισκευής είναι εύκολο να αποθηκευτεί στο αυτοκίνητο και...
Εδώ και αρκετά χρόνια τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με κιτ επισκευής ελαστικού αντί για εφεδρικό ελαστικό κανονικού μεγέθους ή ελαστικό έκτακτης ανάγκης. Αυτό το κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες κυρίως για να μειώσουν το κόστος κατασκευής, ενώ παράλληλα θέλουν να κερδίσουν περισσότερα λίτρα αποθηκευτικού χώρου. Το κιτ επισκευής είναι εύκολο...
Εδώ και αρκετά χρόνια τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με κιτ επισκευής ελαστικού αντί για εφεδρικό τροχό κανονικού μεγέθους ή έκτακτης ανάγκης. Αυτό συμβαίνει διότι το κιτ έχει μικρό μέγεθος & εύκολη αποθήκευση Μικρότερο βάρος → χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου Δυνατότητα οδήγησης μόνο για περιορισμένη απόσταση Υποχρεωτική αντικατάσταση...
Τι συμβαίνει και οι αυτοβιομηχανίες έχουν σταματήσει να χρησιμοποιούν ρεζέρβα; Εδώ και αρκετά χρόνια τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με κιτ επισκευής ελαστικού αντί για εφεδρικό ελαστικό κανονικού μεγέθους ή ελαστικό έκτακτης ανάγκης. Αυτό το κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες κυρίως για να μειώσουν το κόστος κατασκευής, ενώ παράλληλα θέλουν να...

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(39)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(100)
- Υγεία(362)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.