πριν από  7 ημέρες 19 ώρες

Cnn.gr

Με κιτ ελαστικών και όχι με ρεζέρβα ή ελαστικό έκτακτης ανάγκης είναι εφοδιασμένα τα περισσότερα καινούργιααυτοκίνητα. Ο λόγος που το κάνουν αυτό οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι κυρίως για να μειώσουν το κόστος κατασκευής, ενώ παράλληλα θέλουν να κερδίσουν περισσότερα λίτρα αποθηκευτικού χώρου. Το κιτ επισκευής είναι εύκολο να αποθηκευτεί στο αυτοκίνητο και...

πριν από  7 ημέρες 22 ώρες

Thestival.gr

Εδώ και αρκετά χρόνια τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με κιτ επισκευής ελαστικού αντί για εφεδρικό ελαστικό κανονικού μεγέθους ή ελαστικό έκτακτης ανάγκης. Αυτό το κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες κυρίως για να μειώσουν το κόστος κατασκευής, ενώ παράλληλα θέλουν να κερδίσουν περισσότερα λίτρα αποθηκευτικού χώρου. Το κιτ επισκευής είναι εύκολο...

πριν από  7 ημέρες 23 ώρες

Topontiki.gr

Εδώ και αρκετά χρόνια τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με κιτ επισκευής ελαστικού αντί για εφεδρικό τροχό κανονικού μεγέθους ή έκτακτης ανάγκης. Αυτό συμβαίνει διότι το κιτ έχει μικρό μέγεθος & εύκολη αποθήκευση Μικρότερο βάρος → χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου Δυνατότητα οδήγησης μόνο για περιορισμένη απόσταση Υποχρεωτική αντικατάσταση...

πριν από  8 ημέρες 9 ώρες

Dikaiologitika.gr

Τι συμβαίνει και οι αυτοβιομηχανίες έχουν σταματήσει να χρησιμοποιούν ρεζέρβα; Εδώ και αρκετά χρόνια τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με κιτ επισκευής ελαστικού αντί για εφεδρικό ελαστικό κανονικού μεγέθους ή ελαστικό έκτακτης ανάγκης. Αυτό το κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες κυρίως για να μειώσουν το κόστος κατασκευής, ενώ παράλληλα θέλουν να...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Υγεία
    Palo presentation