πριν από  1 ημέρα 1 ώρα

Onmed.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Μια πρωτότυπη ιδέα είχε γνωστή εταιρεία διατροφικών προϊόντων για την δική της συμμετοχή στην εκστρατεία ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του κοινού σχετικά με τον καρκίνο του στήθους, στο πλαίσιο του μήνα Οκτωβρίου που είναι παγκοσμίως αφιερωμένος σε αυτό. Τοποθέτησαν μια κρυφή κάμερα που έμοιαζε με κουμπί στον στηθόδεσμο μιας όμορφης κοπέλας και μέτρησαν πόσα βλέμματα "καρφώθηκαν" έστω και φευγαλέα στο ντεκολτέ της κατά τη διάρκειας μια ημέρας, όπου η κοπέλα έκανε κανονικά όλες τις δραστηριότητές της. Σλόγκαν-σκοπός αυτής της εκστρατείας είναι ότι "Τα στήθη σας "τσεκάρονται" καθημερινά κάθε μέρα. Πότε ήταν η τελευταία φορά που τα τσεκάρατε και εσείς;" με την προτροπή βεβαίως να υποδηλώνει ότι οι γυναίκες οφείλουν να ελέγχουν (τσεκάρουν) τακτικά το στήθος τους για τυχόν όγκους ή/και ανωμαλίες, που μπορεί να είναι πρώιμα σημάδια καρκίνου στο στήθος. Σύμφωνα με το νοσοκομείο Johns Hopkins, όλες οι γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας πρέπει να...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Υγεία
    Palo presentation