Ποιες λύσεις δίνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή όταν υπάρχουν προβλήματα στο ασφαλιστήριο
Κάποιες φορές εμφανίζονται "δυσαρμονίες" μεταξύ ασφαλισμένου και εταιρείας - Τι πρέπει να γνωρίζετε ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΡΜΙΣΣΩ26/11/2025 09:05:08 Photo: Shutterstock Οι πολίτες που είναι κάτοχοι ενός ασφαλιστικού προγράμματος Υγείας έχουν την πεποίθηση ότι όταν θα κάνουν χρήση αυτού θα λάβουν από την ασφαλιστική την κατά περίπτωση οικονομική στήριξη βάσει όσων προβλέπουν οι όροι του συμβολαίου τους. Και πράγματι αυτό συμβαίνει με εξαίρεση κάποιες φορές όπου μεταξύ ασφαλισμένου και εταιρείας εμφανίζονται "αντιρρήσεις". Μπορεί βέβαια οι περιπτώσεις αυτές να είναι λίγες και να μη χαρακτηρίζουν την ιδιωτική ασφάλιση Υγείας όμως δεν παύουν να είναι εστίες προβλήματος που προκαλούν δυσαρέσκεια και απογοητεύει τους ασφαλισμένους. Αυτές είναι και οι φορές όπου ο ασφαλισμένος αναζητεί λύση και καταφεύγει στον Συνήγορο του Καταναλωτή (ΣτΚ) ο οποίος ως Ανεξάρτητη Αρχή έχει ρόλο και λόγο να διασφαλίζει την προστασία των δικαιωμάτων των πολιτών στους τομείς...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.