Πώς αλλάζουν οι τουρίστες - Από τις ταβέρνες στα σούπερ μάρκετ
Σαν τα μανιτάρια ξεφυτρώνουν τα σούπερ μάρκετ στα νησιά. Αλλάζει το τοπίο στην τουριστική κατανάλωση στην Ελλάδα, καθώς οι τουρίστες δείχνουν σαφή προτίμηση στις αγορές από σούπερ μάρκετ, αποφεύγοντας ολοένα και περισσότερο τις εξόδους για φαγητό και ποτό. Η αυξημένη τάση κατανάλωσης εντός των καταλυμάτων, κυρίως τύπου Airbnb και ενοικιαζόμενων δωματίων με δυνατότητα παρασκευής γευμάτων, διαμορφώνει νέα δεδομένα τόσο στον κλάδο της εστίασης όσο και στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων. Το υψηλό κόστος στις τιμές των εστιατορίων και των καφέ, σε συνδυασμό με τη γενικότερη ακρίβεια, οδηγεί πολλούς ταξιδιώτες στην επιλογή να μαγειρεύουν και να καταναλώνουν ροφήματα ή ποτά στον χώρο διαμονής τους. Προμηθεύονται βασικά αγαθά από σούπερ μάρκετ, αξιοποιούν τις παροχές των καταλυμάτων και περιορίζουν τις εξόδους. Η νέα αυτή συνήθεια αποτυπώνεται ξεκάθαρα στις πωλήσεις προϊόντων, με αυξημένη ζήτηση για είδη όπως καφέ, αλκοολούχα ποτά και...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(30)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(95)
- Υγεία(303)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.