Πώς θα μπορούσε να είναι ένα ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης
Αν η Ελλάδα ήθελε να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο με βάση τις ανάγκες των πόλεών της, θα μπορούσε να ξεκινήσει από κάτι κόμπακτ, έξυπνο και προσιτό. Και σχετικά απλό κατασκευαστικά, όπως ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αφού η επιλογή ενός υβριδικού είναι εξαιρετικά πιο πολύπλοκη, αλλά και με βραχυπρόθεσμη προοπτική. Το "made in Greece" αυτοκίνητο θα ήταν διθέσιο ή το πολύ τετραθέσιο, με μήκος γύρω στα 3,2 μέτρα - αρκετό για να κινείται εύκολα στους στενούς δρόμους του κέντρου της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης και να παρκάρει χωρίς κόπο. Ο κινητήρας του θα ήταν κόμπακτ, ροπάτος, δεν θα χρειαζόταν μεγάλη ισχύ: περίπου 30 με 45 ίππους θα ήταν αρκετοί για χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη. Η τελική του ταχύτητα θα περιοριζόταν στα 120 χλμ./ώρα. Η αυτονομία του θα μπορούσε να κυμαίνεται από 150 έως 200 χλμ., νούμερο ρεαλιστικό για αστικές μετακινήσεις. Η φόρτιση θα γινόταν από οικιακή παροχή σε περίπου 6 ώρες ή σε λιγότερο από 2 ώρες από...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(58)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(134)
- Υγεία(361)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.