πριν από  7 ώρες 29 λεπτά

Thestival.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Αν η Ελλάδα ήθελε να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο με βάση τις ανάγκες των πόλεών της, θα μπορούσε να ξεκινήσει από κάτι κόμπακτ, έξυπνο και προσιτό. Και σχετικά απλό κατασκευαστικά, όπως ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αφού η επιλογή ενός υβριδικού είναι εξαιρετικά πιο πολύπλοκη, αλλά και με βραχυπρόθεσμη προοπτική. Το "made in Greece" αυτοκίνητο θα ήταν διθέσιο ή το πολύ τετραθέσιο, με μήκος γύρω στα 3,2 μέτρα - αρκετό για να κινείται εύκολα στους στενούς δρόμους του κέντρου της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης και να παρκάρει χωρίς κόπο. Ο κινητήρας του θα ήταν κόμπακτ, ροπάτος, δεν θα χρειαζόταν μεγάλη ισχύ: περίπου 30 με 45 ίππους θα ήταν αρκετοί για χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη. Η τελική του ταχύτητα θα περιοριζόταν στα 120 χλμ./ώρα. Η αυτονομία του θα μπορούσε να κυμαίνεται από 150 έως 200 χλμ., νούμερο ρεαλιστικό για αστικές μετακινήσεις. Η φόρτιση θα γινόταν από οικιακή παροχή σε περίπου 6 ώρες ή σε λιγότερο από 2 ώρες από...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Υγεία
    Palo presentation